Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#383384
Stan is af en toe behoorlijk lomp en hij doet normaal gesproken redelijk intensief aan pakwerk. Het kan dus best zijn dat hij zijn rug heeft geblesseerd.
Door Lizzy
#383387
Sonja schreef: We zijn vandaag bij Tannetje geweest. Ze heeft hem onderzocht en niets gevonden dat nog op een ontsteking o.i.d. zou kunnen wijzen. Wel bleek zijn rug wat gevoelig. Dat zou natuurlijk ook een reden kunnen zijn waarom hij niet goed springt.
Maandag vertrekken we voor een week naar Kroatië, maar zodra we terug zijn ga ik met hem naar een ostheopaat.
Nou, dit geeft je in ieder geval weer een goede aanwijzing Sonja! Veel plezier in Kroatie en ik ben benieuwd hoe het bij de ostheopaat zal gaan! (welke ga je?)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#383515
Lizzy schreef: Nou, dit geeft je in ieder geval weer een goede aanwijzing Sonja! Veel plezier in Kroatie en ik ben benieuwd hoe het bij de ostheopaat zal gaan! (welke ga je?)
Ik heb hier wel goede berichten over Rhonda gehoord en dat is voor mij niet zo heel ver weg, dus ik denk dat ik daar naar toe ga.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door