Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Plutinda
#375828
Ik had laats een topic gevonden waar je een dierenarts kon vermelden die open staat voor Barfen. Ik kan alleen dat topic echt niet meer vinden. Maar in elk geval.
Mijn dierenarts vind Barf helemaal geweldig. Hij zei: eigenlijk zou iedereen dat moeten doen. Alleen het kost zoveel tijd en daarom promoot hij het verder niet. Niet iedereen heeft er zoveel tijd voor. En kant en klaar vers vlees is op zich ook al heel goed.

Steven Schukking
www.kortenoord.com
#375830
Goh, da's redelijk dicht bij mij in de buurt! Om te onthouden. Nou kom ik zelden bij de da, en de discussie over vers voeren ga ik gewoon niet meer aan (en ze zeuren er ook niet meer over ;D) maar het is toch goed om te weten.
Door diana
#376720
nou ik kom al 6 jaar bij kortenoord ,
Meestal bij Frans , maar het is dezelfde praktijk
Van Frans mocht ik de folders van Glucobest en Carnibest in de muurstandaard neerzetten , maar toen ik na een week of 2 terugkwam voor controle vroeg ik hee zijn ze allemaal meegenomen?
nee zei Monigue het mocht niet meer , want wij verkopen ook Glucosamine
ja en brokkies he zei ik nog ,
maar verder is het een hele toffe dierenarts hoor.
Laatst gewijzigd door diana op ma 29 aug 2005, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#376721
diana schreef: nou ik kom al 6 jaar bij kortenoord ,
maar de Carnibest folders mochten maar heel even in het schap!!!!!
week daarna waren ze eruitgehaald
ook de glucobest folders moesten er uit hoor , omdat ze zelf ook zoiets verkopen!
Hij promoot ook brokken op z'n site.
Door diana
#377915
helaas vaak wel ,
maar hij geeft me nu eindelijk het voordeel vd twijfel
en zegd ook zeer regelmatig
goh ze zien er toch heel goed uit he ,
eerst was het ""öndanks"" dat je vlees voerd,
nu is het zelfs af en toe ""dankzij ""het voer :P
En daar ben ik al tevreden mee ,
Laatst gewijzigd door diana op di 30 aug 2005, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#378235
Hij maakt ook een groeiproces door. Kan best zijn dat hij er eerst niet echt tegen was maar ook niet echt voor en dat hij nu steeds meer bewijzen begint te zien dat het toch echt wel werkt.
Door Lind@
#378243
Goh! Die zit hier vlakbij! Ik wist wel dat jij daar heen ging Diana, maar het versvleesverhaal in combinatie met deze da is me geloof ik een beetje ontgaan :-[
Nou, daar ga ik zeker een keer heen mocht het nodig zijn...... ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#378362
Hitam schreef: Hij maakt ook een groeiproces door. Kan best zijn dat hij er eerst niet echt tegen was maar ook niet echt voor en dat hij nu steeds meer bewijzen begint te zien dat het toch echt wel werkt.
Nou laten we dat dan hopen, dat spreekt voor hem ,dat hij open staat voor veranderingen in zijn opvattingen.
Door Helen
#378371
Ik ben in de eerste instantie naar hem toe gegaan met mijn hond die mank liep.
Hij vroeg wat ze at en toen hij Carnibest hoorde, wilde hij dat wij haar overzetten op eukanuba large breed of pedigree pal large breed.....Kvv was niet geschikt voor grote rassen.....En dit was heel recent.
Door Lizzy
#378380
Helen schreef: Ik ben in de eerste instantie naar hem toe gegaan met mijn hond die mank liep.
Hij vroeg wat ze at en toen hij Carnibest hoorde, wilde hij dat wij haar overzetten op eukanuba large breed of pedigree pal large breed.....Kvv was niet geschikt voor grote rassen.....En dit was heel recent.
Pedigree Pal nog wel :o! Mmm, nou als dit heel recent is geweest, dan vraag ik me dus af waarom de man de ene keer dit en de andere keer dat zegt. Vooralsnog lijkt hij me geen DA die op de lijst van pro-vers dierenartsen moet komen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door