Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#368737
kreeg vandaag een foontje van een verkoper van het produkt The Missing Link.
Hij vroeg of ik het foldertje ontvangen had en wat ik ervan vond. Hahaha, ik had het wel ontvangen maar lag al bij het oud papier :P
Dus ikke vragen wat het ook al weer was. Een voedingssupplement dus, want bla bla bla vroeger aten de honden vers en nu eten ze brok en komen ze dus vitaminientjes tekort en met dit produkt zou alles weer goed komen...............bla bla bla
Ik zeg, mijn honden hebben nog nooit een brok gegeten.
Het was even stil............
en wat ik dan adviseerde aan klanten wiens hond huidproblemen had?
Nou, overgaan op vers dus was mijn antwoord.
bla bla bla. om een lang verhaal kort te maken, ik vroeg op een gegeven moment wàt er nu precies inzat, en dat wist hij niet ??? Hij zou me nog meer informatie opsturen en succesverhalen bla bla bla

nu heb ik ondertussen natuurlijk gegoogled en het produkt gevonden op interpret, en eerlijk gezegd, klinkt het niet slecht. maarja.................
ik ben nogal sceptisch met nieuwe produkten en vraag me af of iemand hier ooit van gehoord heeft of gebruikt???
Door jeanne
#368740
uhhhhhhhhhhh
ze hebben zelfs een vegetarische uitvoering van het produkt????????????
zegt mij al genoeg :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#368741
Veel te veel plantaardige materialen voor carnivoren en met vers kun je hetzelfde bereiken.
Door Lizzy
#368742
Zie hier wat er in het product zit (het is al eerder aan de orde geweest):

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... #msg354826

Het is een voedingssupplement.

Zie ook dit, van hun eigen website:

"In nature, animals consume foods that are whole, raw and fresh, while domestic animals generally have a diet of processed foods only. The Missing Link was developed to target the nutritional gap between what nature provides and what is available in commercial foods. Formulated with all-natural, human-edible-quality whole foods and food concentrates, The Missing Link reintroduces unprocessed, nutrient-rich foods into your animal's diet".

Er valt voor ons dus geen gap te dichten tussen wat de natuur biedt en commerciele voeding, aangezien wij rauw en vers voeren.

Het product wordt toch in de US gemaak: http://www.designinghealth.com/aboutus/aboutus.htm.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 12 aug 2005, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#368826
Hitam schreef: Veel te veel plantaardige materialen voor carnivoren en met vers kun je hetzelfde bereiken.
ja, dat laatste zei ik dus ook tegen die telefoonman, haha, had ie geen tegenwoord voor ;D
Door Truus
#368886
jeanne schreef: ja, dat laatste zei ik dus ook tegen die telefoonman, haha, had ie geen tegenwoord voor ;D
Daar hoor je dus niets meer van, je bent veel te slim ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#369218
Grappig he, aan de ene kant is iedereen helemaal overtuigd dat brokken zo gezond zijn terwijl tergelijkertijd produkten als missinglink ook met open armen ontvangen worden, terwijl die eigenlijk vertellen dat die brok dus helemaal niet geweldig is omdat er vanalles aan mist ::)

Ben blij dat ik simpel en gezond barf ik mis geen link 8)
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 14 aug 2005, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door