Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Siberienne
#3365775
Ach jeetje wat een naar bericht, ik hoop dat jullie toch nog een mooie tijd samen gegund is..,
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365777
Lieve Anne, ik weet alleen dat Joris zijn AF en zijn GPT torenhoog waren. Maar de exacte waardes ben ik kwijt.

Flexijoint blijf ik gewoon geven, ik wist niet wat je daarnet schrijft. Nu weet ik het wel, maar met een hondje dat op maximale previcox zit en duidelijk baat heeft bij de flexijoint is het geen optie om die te stoppen. En zelfs als heb ik geen flauw idee hoeveel tijd we daar mee winnen en of het "goede" tijd is. Als ik Joris één dag geen of minder flexijoint geef zie ik al aan zijn lopen (duidelijk meer mank lopen) dat zijn schouder pijnlijker wordt, dat kan dus gewoon niet. Hij heeft het nodig, dan moet ik maar kiezen uit 2 kwaden.

Het is dat ik gewoon voelde dat er iets niet goed was met Joris, anders hadden wij ook nooit voor een echo gekozen.

En idd hopelijk blijven ze nog een poosje bij ons!!! :-* :-*

Ook voor jou veel sterkte en wijsheid.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365778
Siberienne schreef:Ach jeetje wat een naar bericht, ik hoop dat jullie toch nog een mooie tijd samen gegund is..,
Vast wel en daarbij blijf ik mezelf voorhouden dat we al een geweldige tijd gehad hebben samen. Elk moment samen is meegenomen. Joris heeft een rijk leven (gehad), gaat overal mee naartoe, blijft zelden alleen thuis (de oppassers vechten om hem :cool: :D ), hoeft nooit meer aan een lijntje te lopen en mag alles (binnen grenzen, alhoewel die ook redelijk vervagen ;) ).
Door hamada
#3365783
Heel veel sterkte met dit heftige bericht toegewenst. En hopelijk hebbeb jullie nog lange tijd en veel mooie momenten samen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3365786
Wat enorm naar bericht :-(
Je hoopt altijd dat het iets is wat je makkelijk aan kan pakken.....
Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie enorm blijven genieten en iedere dag er weer eentje is :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3365806
Oh lieve Plien, dus toch. Ik snap dat weten rust geeft, maar rot is het. Ik hoop dat jullie nog heel wat kwaliTIJD gegund is en dat als de tijd daar is, het einde zacht zal zijn. Dikke :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365808
Een zacht heengaan waar hij opgewacht wordt door onze andere geliefde vriend, daar hoop ik ook op.

Vooralsnog is hij up and running, we gaan zo naar het bos!

Bedankt lieverds voor alle lieve woorden en steun.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365860
Ah bah wat ruk :bigarmhug:
Helaas horen dit soort dingen ook vaak bij ouder worden, echt niet leuk. Hopelijk mogen jullie nog lang van elkaar genieten.
Veel plezier in het bos :-*
Door Anne in Zweden
#3365862
Pauline schreef:Lieve Anne, ik weet alleen dat Joris zijn AF en zijn GPT torenhoog waren. Maar de exacte waardes ben ik kwijt.

Flexijoint blijf ik gewoon geven, ik wist niet wat je daarnet schrijft. Nu weet ik het wel, maar met een hondje dat op maximale previcox zit en duidelijk baat heeft bij de flexijoint is het geen optie om die te stoppen. En zelfs als heb ik geen flauw idee hoeveel tijd we daar mee winnen en of het "goede" tijd is. Als ik Joris één dag geen of minder flexijoint geef zie ik al aan zijn lopen (duidelijk meer mank lopen) dat zijn schouder pijnlijker wordt, dat kan dus gewoon niet. Hij heeft het nodig, dan moet ik maar kiezen uit 2 kwaden.

Het is dat ik gewoon voelde dat er iets niet goed was met Joris, anders hadden wij ook nooit voor een echo gekozen.

En idd hopelijk blijven ze nog een poosje bij ons!!! :-* :-*

Ook voor jou veel sterkte en wijsheid.
Groot gelijk hoor, dat je Flexi blijft geven. Heb ik alle begrip voor. Als je zo duidelijk verschil merkt, is dat de enige juiste keuze om te maken. :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3365878
Pauline schreef:Een zacht heengaan waar hij opgewacht wordt door onze andere geliefde vriend, daar hoop ik ook op.

Vooralsnog is hij up and running, we gaan zo naar het bos!

Bedankt lieverds voor alle lieve woorden en steun.
Een dikke knuffel Pauline. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3365886
Ohw, gatver Pauline... :'(
Ik dacht van de week iets met zijn rug omdat hij de auto niet uit wilde, maar dit is wel heel stom... Geniet nog maar lekker van de wandelingen met hem :-*

Bah Anne, hopelijk komt er ook snel iets voorbij waardoor jij je gemoedsrust weer kan vinden...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365900
Fenixjuh schreef:Ohw, gatver Pauline... :'(
Ik dacht van de week iets met zijn rug omdat hij de auto niet uit wilde, maar dit is wel heel stom... Geniet nog maar lekker van de wandelingen met hem...
Hij heeft ook flink artrose in nek en schouders dus dat zou ook die " aanval" kunnen verklaren. Dierenarts gaf echter aan dat het ook kleine bloedinkjes kunnen zijn.

Verder genieten we gewoon door. Die arme jongen heeft nu een kale buik door de echo..... En zijn jas is niet buikbedekkend. Lijkt echter meer in mijn hoofd te zitten dan dat hij er last van lijkt te hebben.
Gebruikersavatar
Door kira
#3365949
Ach wat een naar bericht. Sterkte voor jullie en geniet van de komende tijd die jullie nog samen hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door