Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tanna
#3365964
Wat een rotbericht......... Hopelijk redt hij het nog een tijd en kunnen jullie nog flink van elkaar genieten. Ze worden steeds dierbaarder naarmate ze ouder worden, hè? Onze oude dame huppelt naar de 16 en mijn hart verkrampt zo nu en dan gewoon als ik naar haar kijk, zo houd ik van haar. Dikke knuffel!
Gebruikersavatar
Door chery
#3365965
Ach nee toch....
Wat een kl... bericht.
Geniet van de tijd die er nog is en van het moment.
Gelukkig leven honden ook in het nu en nu voelt hij zich helemaal goed zoals ik lees.
Je wilt ze nooit missen, maar hij heeft al een prachtige leeftijd!
Geniet van elkaar!!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3366060
We gaan " gewoon" door. Helaas heeft hij zich eergisteren bezeerd toen hij achter het huis uit gleed en dat is wel k u t.. nu doet zijn linkerpootje ook nog pijn. Grrrrrrr.
Door Lizzy
#3366137
Pauline schreef:We gaan " gewoon" door. Helaas heeft hij zich eergisteren bezeerd toen hij achter het huis uit gleed en dat is wel k u t.. nu doet zijn linkerpootje ook nog pijn. Grrrrrrr.
Oh verdorie, ook dat nog :-X . Traumeeltje erin? Dikke kus voor Joris :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3367085
IMG_20190131_135251.jpg
IMG_20190131_135251.jpg (5.31 MiB) 2373 keer bekeken
Wij blijven genieten en Joris overduidelijk ook. Gaat goed met hem. Pootje is weer over, eten smaakt nog goed, sneeuw nog véél beter. En wandelen is altijd weer een feestje.

:smitten:
Laatst gewijzigd door Pauline op do 31 jan 2019, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3367098
Ahhhh, kijk dan :smitten:

Wat een lekker ventje is ie toch! Ik hoop dat je nog heeeeeeeeel lang van hem mag genieten, op deze goede manier :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3367099
Ik weet dat jullie allemaal weten hoeveel steun het geeft dat er zo meegeleefd wordt, maar toch:

hele dikke knuffel voor jullie!!! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door