Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door toscak
#3364521
Lizzy schreef:
Jeetje! Poeh! Ja, ik krijg met deze uitslag toch een beetje het zelfde gevoel als jij. Toch wel een klein beetje tot een soort van vreugde want eigenlijk ziet er het er allemaal gewoon hartstikke goed uit. Scopie of verwijderen van een nier zou voor mij (in jouw plaats dus) ook geen optie zijn. In ieder geval echt niet nu. Ik ben echt ontzettend blij dat er geen tumoren of lilluke poliepen zitten. Dat is toch wel een beetje een reden om het glas even op te heffen (ik zit aan de wijn :biggrin2: ).

Kortom? Nu is het gewoon aankijken? En misschien dat dit nu voor deze fase in zijn leven bij hem hoort. Ik geloof ook niet in buitenlandse infecties of parasieten. Kan in de toekomst misschien nog veranderen maar dan weet je nu in ieder geval direct welke kant je het zoeken moet! Dus ja jeetje, misschien niet 100% bevredigend maar ik zou hier niet on-blij mee zijn zeg maar!
Ja kortom inderdaad maar even aankijken en inderdaad wat de arts zei, hoort waarschijnlijk gewoon bij deze fase van zijn leven.
Ik ben heel blij hoor! Natuurlijk altijd fijn om een verklaring te hebben, maar de meest ernstige dingen zijn voor nu toch wel uitgesloten. Dus inderdaad reden voor een champie ;)
Door eelke
#3364552
Fieuw, dat geeft even adem! Hopelijk gaat het ook weer voorbij en blijf je je voor altijd afvragen wat er nu is geweest...
Door Eef+Stippels
#3364576
Fijn dat er niets ernstigs gevonden is :)

Ik zou idd ook voor de zekerheid bloedverdunnende voedingsmiddelen/supplementen achterwege laten.
Door toscak
#3364590
Ja die bloedverdunnende middelen zat ik ook aan te denken, zeker omdat het mij was opgevallen dat hij weer begon met bloed plassen na de zalm. Maar de Kurkuma en de Duivelsklauw is nu net wat ik begonnen was ivm zijn gewrichtspijnen :-\
Door Eef+Stippels
#3364594
toscak schreef:Ja die bloedverdunnende middelen zat ik ook aan te denken, zeker omdat het mij was opgevallen dat hij weer begon met bloed plassen na de zalm. Maar de Kurkuma en de Duivelsklauw is nu net wat ik begonnen was ivm zijn gewrichtspijnen :-\
Daar zou ik zelf mee stoppen denk ik..

Misschien in plaats daarvan UC II collageen gaan proberen? Volgens mij werkt dat niet bloedverdunnend, maar check het even.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door