Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3364403
Nou, goed dat je gegaan bent. Kunnen jullie de boel gewoon met elkaar in de gaten houden!

Het is ook K, om je hond onder narcose te moeten laten behandelen voor zo'n bultje. Kun je niet met je DA afspreken dat je blijft totdat hij onder narcose is?
Door eelke
#3364506
Nee, dat doen ze daar niet.

Weet je nog mijn zoektocht naar de ideale dierenarts? Dit is de grote praktijk. Dus daar gaat het gewoon volgens de regeltjes. En op de operatiekamer. Dus daar lever je je hond af en haal je hem op als je gebeld wordt. Want die hebben dan meerdere dieren en als al die baasjes dan gaan zitten wachten is dat natuurlijk een gedoe. En moeten ze rekening houden met tijden enzo.

De andere praktijk deed dat wel, daar werkt maar 1 dierenarts. Daar heb ik toen een biopt onder narcose laten doen. Maar die hebben weer kleinere openingstijden, geen spoeddienst etc. Dus het is een beetje het een of het ander.

Nu is Joep eigenlijk wel makkelijk dus ik geloof niet dat hij er last van zou hebben ofzo. De assistente's zijn lief dus met af en toe een aai over zijn bol is ie wel tevreden. Maar tja, zo maar je hond uit handen geven, ik vind het een dingetje ;) Maar goed, met een beetje geluk is het helemaal niet nodig.
#3364546
Laten we er maar van uitgaan dat het niet nodig is.
Misschien heb je het al gedaan: maar ik zou even noteren hoe groot het bultje vandaag is, hoe het eruit ziet en een foto maken. Dan heb je een referentiekader de komende weken/maanden.
Door eelke
#3364551
Hij is niet te zien. Dus een foto gaat niet lukken. Als ik m tussen mn vingers pak zie je gewoon een huidplooi zeg maar. Dus ik heb nu in mijn hoofd zitten; iets groter dan een erwtje. Dus dat is ook wel onhandig (ook wel weer fijn want zo klein is ie dus) maar bedankt voor de tip!

Hij moet verdubbelen in een maand tijd, dan moeten we terug. Dat verschil merk ik sowieso wel denk ik. Of langzamer groeien, maar dan komen we wellicht tussendoor nog eens bij de dierenarts en kunnen ze er naar kijken.

We gaan het maar gewoon afwachten :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door