Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sam28
#3362970
Haha, ja. Ben ik ook heel blij mee. Alleen zouden vrienden me omschrijven als LEO. Lomp en onbenullig. Dus is mijn keuken geel, de vloer geel, sommige kledingstukken geel en de eettafel geel. ;D
Met afwasmiddel en backing soda een hoop op te lossen maar de vloer is en blijft geel.
Door Lizzy
#3362982
sam28 schreef:Heb even gezocht, dat was 37€ voor een onderzoek.
Ja, dat is wel een gangbaar bedrag. Ik ben het ook niet voor niets zelf gaan controleren want met toentertijd 4 honden en nu nog altijd 3 is het volstrekt onbetaalbaar. Jammer is dat toch he, dat dit soort preventieve onderzoeken zo duur zijn :-\

Oh ja, inderdaad super nieuws dat ze het goed doet op de Golden Paste :-* !!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3362988
Ik snap dat je het zelf bent gaan doen. Met mijn inkomen is het amper op te brengen, vandaar de keus tot maar behandelen.

En ik ben idd heel erg blij dat die golden paste werkt!
Door Lizzy
#3362989
sam28 schreef:Ik snap dat je het zelf bent gaan doen. Met mijn inkomen is het amper op te brengen, vandaar de keus tot maar behandelen.

En ik ben idd heel erg blij dat die golden paste werkt!
Snap ik... En ik wilde eigenlijk nog schrijven dat je na de behandeling voor de zekerheid ook moet controleren :-X

Ja, dat is echt heel fijn! Ik vind het trouwens best veel, 2 eetlepels per dag?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3362991
Haha, ja dat had ik bedacht ook. Misschien heb ik ergens nog een financiële meevaller oid. Dan kan het.

En 2 eetlepels is ook veel maar op 2 theelepels deed ze niks. Gelukkig eet ze het zo op en heeft ze er verder geen last van. :)
Door Lizzy
#3363003
sam28 schreef:Haha, ja dat had ik bedacht ook. Misschien heb ik ergens nog een financiële meevaller oid. Dan kan het.

En 2 eetlepels is ook veel maar op 2 theelepels deed ze niks. Gelukkig eet ze het zo op en heeft ze er verder geen last van. :)
OK, nou ja, als ze er geen last van heeft van die twee eetlepels en het er wel beter op doet: ik zeg doen! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3363374
Bij de chiropractor geweest. Die heeft gevoeld, geduwd, wat gemasseerd en Ziva vond het heeerlijk. Die is er relaxed bij gaan liggen :biggrin2: Al die aandacht, een uur lang.. :D :D En dan ook nog koekjes krijgen tussendoor. ;D
Die hond heeft een groot feest gehad daar.

Ze gaf pijn aan bij de overgang ruggenwervel/ribben op links. Op rechts ook maar minder. Ook sommige wervels zelf waren gevoelig. Ze had alle tijd, Ziva kreeg alle ruimte. Het was erg prettig.
Ik vond de rekening ook prettig. Ja, het was veel (63€) maar ik had in mn hoofd dat het 100€+ zou zijn. Dus dan viel dit mee.

De 31e moeten we terug voor meer bepoteling. Ik hoop heel erg dat dit werkt.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3363387
Ja, echt super lief en uiteraard strak tegen me aan. Dat zwarte bij haar hoofd is mijn been. :D

Ik ben bij Anne-Marie Cuppen geweest. In Vianen. Ze gaat in januari een dag per week in Houten werken.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3363406
Ik weet niet of ze er enorm veel baat bij gaat hebben na 1 afspraak, ze vond het wel heel lekker en vermoeiend. ;D
En ja, ik denk dat ik helemaal ga overstappen in januari.
Door Eef+Stippels
#3363443
Fijn dat Ziva van de behandeling heeft genoten :biggrin2: :smitten:
Hopelijk heeft ze er baat bij.

Ik heb bij het Woud gevraagd of ze een losse hartwormtest konden doen, nadat ik al zo'n complete test van 40,- had laten doen, en die hebben ze me toen toegestuurd voor -ik geloof- 27,50.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3363453
Ah, dankje voor de tip!

Ik heb het idee -maar misschien is het placebo omdat ik dat heel graag wil zien- dat Ziva ontspannender loopt. Haar bek gaat vaak naar een spleet als ze pijn heeft en als geen spleet zie ik toch spanning.
Gister met naar buiten gaan had ik al het idee dat ze grotere stappen zette en vanochtend had ze echt een ontspannen bekkie. Ze ligt ondertussen weer diep te slapen.
Misschien beeld ik het me in natuurlijk maar ik heb echt het idee dat ze relaxter is en sinds we terug zijn uit Vianen wil ze haar kurkumapasta ook niet meer. ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door