Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3357007
Lizzy schreef:OK, komt de Propalin jouw kant op Erna :-* !

Kl*te he, met Jet... :-X
Ja eigenlijk wel. Voor ons maakt het niet uit hoor, we dweilen gewoon wat vaker maar voor haar vind ik het niet leuk. Ze lijkt er weinig last van te hebben maar die gele vacht vind ik verschrikkelijk. Als ze droog zou zijn mocht ze ook op bed slapen, nu moet ze in haar mandje op de slaapkamer blijven.
#3357021
Erna schreef:Ja eigenlijk wel. Voor ons maakt het niet uit hoor, we dweilen gewoon wat vaker maar voor haar vind ik het niet leuk. Ze lijkt er weinig last van te hebben maar die gele vacht vind ik verschrikkelijk. Als ze droog zou zijn mocht ze ook op bed slapen, nu moet ze in haar mandje op de slaapkamer blijven.
Ja, echt zielig voor haar :-\ . Jammer dat we nu al weten dat de Propalin ook niet echt gaat helpen.... Best heel heftig hoor, want Linga was ook flink incontinent maar 100% droog op Propalin. Nu gebruikte ik het niet zoals in de bijsluiter staat. Ik ben ooit begonnen met de volledige dosis en toen ze daarop droog was, ben ik af gaan bouwen en gaan kijken tot op welke dosering ze droog bleef. Deze dosering heeft ze de rest van haar leven elke dag gekregen, zonder stop-momenten. Ze is 8 jaar lang droog gebleven op 1 maal per dag 0,30 ml. Als ik het gebruikte zoals op de verpakking stond was ze na 7 dagen stoppen weer lek. Kon ik weer overnieuw beginnen. Nou ja, misschien heb je niks aan deze info, maar misschien ook wel!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door