Nierdieet voor Bliss (schrompel nieren)

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Nierdieet voor Bliss (schrompel nieren)

Berichtdoor Barfplaats

Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Di 25 Sep 2018, 18:54

BlissSpirit schreef:Kan je alleen zeggen dat ik het heb van horen zeggen. Omdat het hier niet van toepassing was, niet verder uitgezocht
Dus hoop dat tt-jes je kan helpen.
Wil het anders ook nog wel voor je navragen aan mijn da.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Hoeft niet hoor, dank je. Ik kan alleen maar vaststellen dat Max totaal geen last heeft van de combinatie (die hij al zeker een jaar krijgt) en het er gewoon lekker op doet. Hij is 14,5 jaar, dus ik ga ook geen grote veranderingen meer doorvoeren bij hem qua medicatie. Ik wil dat hij pijnvrij is en nog lekker kan genieten van het leven, en dat doet hij.

Ik was alleen benieuwd naar wat er dan werd geschreven op FB, al weet ik uit ervaring dat je dingen die daar worden beweerd vaak met een enorme korrel zout moet nemen. Mensen die een bepaalde opvatting over iets hebben (of het nou om rauw voeren, aspirine geven aan je hond hond of wat dan ook gaat), lijken elkaar op FB op te zoeken en dan elkaars opvattingen te bevestigen, en iedereen die andere ervaringen heeft of anders over een kwestie denkt, wordt per definitie niet serieus genomen. Maar voor die andersdenkenden heeft FB gelukkig ook weer zijn eigen hoekje. :biggrin2:
BlissSpirit
5-sterren

Berichtdoor BlissSpirit » Di 25 Sep 2018, 19:00

Gelukkig geen ervaring met Facebook
Zou er denk ik gek van worden.

En joh, super toch dat Max het goed doet op de combi en groot gelijk hoor.
Lekker laten genieten en zo comfortabel mogelijk voor hem maken.

Heb ik hier nu ook. Probeer alles zo verantwoord mogelijk te doen, maar het moet wel leuk blijven voor mijn meisje en genieten nu ze nog hier is.
Anne in Zweden schreef:

Hoeft niet hoor, dank je. Ik kan alleen maar vaststellen dat Max totaal geen last heeft van de combinatie (die hij al zeker een jaar krijgt) en het er gewoon lekker op doet. Hij is 14,5 jaar, dus ik ga ook geen grote veranderingen meer doorvoeren bij hem qua medicatie. Ik wil dat hij pijnvrij is en nog lekker kan genieten van het leven, en dat doet hij.

Ik was alleen benieuwd naar wat er dan werd geschreven op FB, al weet ik uit ervaring dat je dingen die daar worden beweerd vaak met een enorme korrel zout moet nemen. Mensen die een bepaalde opvatting over iets hebben (of het nou om rauw voeren, aspirine geven aan je hond hond of wat dan ook gaat), lijken elkaar op FB op te zoeken en dan elkaars opvattingen te bevestigen, en iedereen die andere ervaringen heeft of anders over een kwestie denkt, wordt per definitie niet serieus genomen. Maar voor die andersdenkenden heeft FB gelukkig ook weer zijn eigen hoekje. :biggrin2:

Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Di 25 Sep 2018, 19:16

BlissSpirit schreef:Gelukkig geen ervaring met Facebook
Zou er denk ik gek van worden.

En joh, super toch dat Max het goed doet op de combi en groot gelijk hoor.
Lekker laten genieten en zo comfortabel mogelijk voor hem maken.

Heb ik hier nu ook. Probeer alles zo verantwoord mogelijk te doen, maar het moet wel leuk blijven voor mijn meisje en genieten nu ze nog hier is.

Inderdaad, dat is het belangrijkste. Ik hoop ook voor jullie dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten!
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 26 Sep 2018, 08:04

Over NSAID met CBD: ik heb de Engelstalige websites afgespeurd en kan niks vinden dat zegt "absoluut niet doen".

Toch niet helemaal de eerste de beste website rept er bijv. geen woord over, over de combinatie NSAID + CBD:
https://www.whole-dog-journal.com/issue ... 627-1.html

Interessant om te lezen:
https://www.emeraldsmmd.com/single-post ... ith-NSAIDs
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”