Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3355888
BlissSpirit schreef:Kan je alleen zeggen dat ik het heb van horen zeggen. Omdat het hier niet van toepassing was, niet verder uitgezocht Afbeelding
Dus hoop dat tt-jes je kan helpen.
Wil het anders ook nog wel voor je navragen aan mijn da.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Hoeft niet hoor, dank je. Ik kan alleen maar vaststellen dat Max totaal geen last heeft van de combinatie (die hij al zeker een jaar krijgt) en het er gewoon lekker op doet. Hij is 14,5 jaar, dus ik ga ook geen grote veranderingen meer doorvoeren bij hem qua medicatie. Ik wil dat hij pijnvrij is en nog lekker kan genieten van het leven, en dat doet hij.

Ik was alleen benieuwd naar wat er dan werd geschreven op FB, al weet ik uit ervaring dat je dingen die daar worden beweerd vaak met een enorme korrel zout moet nemen. Mensen die een bepaalde opvatting over iets hebben (of het nou om rauw voeren, aspirine geven aan je hond hond of wat dan ook gaat), lijken elkaar op FB op te zoeken en dan elkaars opvattingen te bevestigen, en iedereen die andere ervaringen heeft of anders over een kwestie denkt, wordt per definitie niet serieus genomen. Maar voor die andersdenkenden heeft FB gelukkig ook weer zijn eigen hoekje. :biggrin2:
#3355889
Gelukkig geen ervaring met Facebook Afbeelding
Zou er denk ik gek van worden.

En joh, super toch dat Max het goed doet op de combi en groot gelijk hoor.
Lekker laten genieten en zo comfortabel mogelijk voor hem maken. Afbeelding

Heb ik hier nu ook. Probeer alles zo verantwoord mogelijk te doen, maar het moet wel leuk blijven voor mijn meisje en genieten nu ze nog hier is.
Anne in Zweden schreef:

Hoeft niet hoor, dank je. Ik kan alleen maar vaststellen dat Max totaal geen last heeft van de combinatie (die hij al zeker een jaar krijgt) en het er gewoon lekker op doet. Hij is 14,5 jaar, dus ik ga ook geen grote veranderingen meer doorvoeren bij hem qua medicatie. Ik wil dat hij pijnvrij is en nog lekker kan genieten van het leven, en dat doet hij.

Ik was alleen benieuwd naar wat er dan werd geschreven op FB, al weet ik uit ervaring dat je dingen die daar worden beweerd vaak met een enorme korrel zout moet nemen. Mensen die een bepaalde opvatting over iets hebben (of het nou om rauw voeren, aspirine geven aan je hond hond of wat dan ook gaat), lijken elkaar op FB op te zoeken en dan elkaars opvattingen te bevestigen, en iedereen die andere ervaringen heeft of anders over een kwestie denkt, wordt per definitie niet serieus genomen. Maar voor die andersdenkenden heeft FB gelukkig ook weer zijn eigen hoekje. :biggrin2:
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
#3355891
BlissSpirit schreef:Gelukkig geen ervaring met Facebook Afbeelding
Zou er denk ik gek van worden.

En joh, super toch dat Max het goed doet op de combi en groot gelijk hoor.
Lekker laten genieten en zo comfortabel mogelijk voor hem maken. Afbeelding

Heb ik hier nu ook. Probeer alles zo verantwoord mogelijk te doen, maar het moet wel leuk blijven voor mijn meisje en genieten nu ze nog hier is.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Inderdaad, dat is het belangrijkste. Ik hoop ook voor jullie dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten!
Door BlissSpirit
#3365196
Onze lieve blije gup is er niet meer. :'( :'(
Dinsdag hebben we afscheid van haar genomen.
Ze heeft zo hard gevochten en wilde zo graag, maar haar lijf kon niet meer. :'(

Dag lieve blije gup van ons, bedankt voor alle mooie jaren waarin je er altijd was voor ons en we veel avonturen hebben gedeeld!
Wat wordt je gemist!! :'( :-*
Door BlissSpirit
#3365229
Dank jullie wel
Het is nog zo onwerkelijk en zo stil, ook voor haar vriendinnetje, onze Spirit.
Kan er nog niet over praten zonder dat de tranen over mijn gezicht gaan.
Je verstand weet dat het goed is zo, maar je gevoel.........

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door