Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3355423
Dank jullie wel allemaal

Voorzichtig goed nieuws, ze heeft rond 17.00 wat kip met bouillon en wit brood gegeten en het zit er nog in.
En ze kijkt wat helderder uit haar ogen.
Pffffff, elk beetje beter is welkom.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
#3355454
robbiekomvoor schreef:Wat afschuwelijk Ineke! :'(
Mocht je besluiten om cbd olie te proberen,heb ik een goed adres voor je,Janice krijgt het sinds een paar weken voor haar artrose en ze reageert er goed op...
Sterkte! :bigarmhug:
Dat zou ik graag willen weten. Je hebt pb.
#3355489
Zo blij met al jullie duimpjes :-*
Vanmorgen een Bliss die helder uit haar oogjes keek, een beetje wilde eten en met haar staart omhoog een rondje ging doen met de baas.
Die zelf nog blijer keek toen hij terug kwam, omdat het ze zo lekker meeliep. :D
En natuurlijk weten we dat het er nog steeds niet rooskleurig uitziet, maar zo blij dat ons meisje zich beter voelt :smitten: en niet meer het dode vogeltje is van gister.
Hopelijk mogen we nog een tijdje van elkaar genieten!!!
#3355551
BlissSpirit schreef:Zo blij met al jullie duimpjes :-*
Vanmorgen een Bliss die helder uit haar oogjes keek, een beetje wilde eten en met haar staart omhoog een rondje ging doen met de baas.
Die zelf nog blijer keek toen hij terug kwam, omdat het ze zo lekker meeliep. :D
En natuurlijk weten we dat het er nog steeds niet rooskleurig uitziet, maar zo blij dat ons meisje zich beter voelt :smitten: en niet meer het dode vogeltje is van gister.
Hopelijk mogen we nog een tijdje van elkaar genieten!!!
Daar doe je het voor :-*
#3355597
Ook vandaag doet ze ons versteld staan.
Ze doet het zo goed. Kwam zelfs haar knuffel even brengen vandaag
Aan de andere kant ook best eng, want je weet dat het niet goed is.
Maaaaaaar, so far, so good en genieten we van en met haar.
En keurig haar nierdieet gegeten vandaag en de bak 3x uitgelikt.


Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door