Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Arline
#3354622
Lizzy schreef:Er worden ook gewoon wel eens geen oorzaken gevonden voor myoglobine in de urine. Maar, dan zijn er verder geen symptomen. Jouw hond is sloom en hij heeft nauwelijks energie. Dat samen met de myoglobine zou ik denken dat er een oorzaak moet zijn, eentje die nog gevonden moet worden :-\

Echt heel lastig.

Is hij even lang sloom als dat je myoglobine in de urine hebt aangetroffen?
Helemaal eens! Dat vind ik nou juist ook t lastige.. Het laten zitten lukt me gewoon niet wanneer ik naar mn hond kijk.
Hij is sinds hij bloed plast inderdaad enorm sloom en moe.
Maar heel eerlijk... ik heb al vaker sinds ik hem heb gedacht: wat hijgt hij enorm en wat is hij snel buiten adem. Zelf iemand anders zei dit een keer tegen mij met een wandeling. Mijn hond was als enige aan het hijgen als een stoomtrein. Toen heb ik naar zn hart en longen laten luisteren en er was zo niks te horen. En verder had ik een fitte, slanke, gespierde jonge hond. Dus gedacht dat ik me maar niet teveel zorgen moest maken, maar het was wel een onderbuikgevoel zeg maar. Ik heb het in veel situaties gegooid op niet goed tegen de warmte kunnen.
Door Arline
#3354625
Arline schreef:De link doet het niet.
Keek al even op de site, maar weet natuurlijk niet welk artikel je gedeeld hebt.
Sorry het is een pdf. Ik kijk weer met m'n neus ::) Dankje, ik ga het lezen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door