Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#3357971
Nou, ik zeg niks meer want Gabi heeft z'n plakje leverworst-met-wietolie én z'n eerste maaltijd-met-wietolie uitgespuugd :'(
Verder is hij wel zichzelf, er is niks aan 'm te merken. Alleen ineens dat spugen. Zo'n half uurtje na het eten.
De da zei 'als hij gaat spugen is het einde verhaal' :-X
Dus ik hou m'n hart vast.
Door - pien -
#3357976
Inmiddels heeft hij nog 3 x gespuugd :-X Hij is rusteloos en ligt te smekken.
Hij wilde naar buiten en ligt achter de struiken. Ik ben vlak bij hem aan het wieden in de tuin...
Door - pien -
#3357990
Eef+doggies schreef:Ik hoop zo dat hij gauw opknapt!
Dankjewel!
Hij lijkt wat beter. Ik heb er ook vertrouwen in dat er gewoon iets verkeerd gevallen is (wietolie?) want net sprak ik de magische zin 'wie lust er.....' en 'een plakje worst' hoefde ik niet meer te zeggen want hij stond al voor m'n neus :) en hij bliefde gewoon een kwart plakje leverworst!
Door - pien -
#3358003
Nadat Gabi me vanmorgen een hartverzakking heeft bezorgd, heeft hij gelukkig weer gewoon z'n maaltijden op. Ik heb de porties iets kleiner gemaakt, maar hij krijgt rond 21 u de laatste en tot nu toe blijft het erin :groupwave2:
Ik zal voorzichtig zijn met z'n wietolie. Dat is toch waarschijnlijk de oorzaak geweest. Even een stapje terug dus daarmee.
Door Lizzy
#3358030
Pffft, ik lees het nu pas! Wat een schrik! Ja, normaal zou ik zeggen "joh, een hond kan wel eens misselijk zijn, een off moment hebben" maar dat ligt bij Gabi toch "even" heel anders! Gelukkig dat het weer beter gaat :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door