Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#3354520
- pien - schreef: Gabi heeft net z'n eerste prakje gege gevreten!
Gister had hij alleen gekookte-kip-met-orgaan en vandaag pompoen/wortel/havermoutinbouillon/gekooktekip/orgaanmix :D
Fijn!
Hoe is hij verder te pas nu?
Door - pien -
#3354521
Eef+doggies schreef:Fijn!
Hoe is hij verder te pas nu?
We hebben net op Gabi-tempo een snuffelrondje gedaan...
Gisteravond lag hij af en toe te hijgen, vandaag ook weer...ik zal 'm zo even temperaturen.
Hij heeft 38.6Cm geen koorts dus. Verder maakt hij geen zieke indruk. Hij mag geen pijnstiller zodat ik kan zien hoe hij er écht aan toe is...
Hij lustte net ook wel een klein snackje.
Door - pien -
#3354642
Eef+doggies schreef:Fijn dat hij geen zieke indruk maakt en goed eet.
Het lijkt zo wel de goede kant op te gaan :duimen:
Hij vreet als een dijker :D
Hoe langer het goed gaat, hoe meer kans dat hij het gaat halen :)
Dankjewel :-*

Ik heb gister toch een pan gescoord bij de kringloop, waar aardig wat in kan. Nu nog even kijken of ik met de inductieplaat in de buitenkeuken overweg kan... ::)
Door - pien -
#3354652
Eef+doggies schreef:Geweldig is dat! :D

Succes met de kookplaat ;D
Jaja, de havermout is al aangebrand :-X Dus ik heb het spul richting binnen verplaatst, snel overgedaan in een schone pan, aan de kook gebracht en in de kookoven gezet, dan ruik ik zelf niks maar iedereen om me heen wel (de lucht uit de oven gaat door de schoorsteen naar buiten) ;D :P
Door Eef+Stippels
#3354668
- pien - schreef:Jaja, de havermout is al aangebrand :-X Dus ik heb het spul richting binnen verplaatst, snel overgedaan in een schone pan, aan de kook gebracht en in de kookoven gezet, dan ruik ik zelf niks maar iedereen om me heen wel (de lucht uit de oven gaat door de schoorsteen naar buiten) ;D :P
Ja, dat gebeurt snel bij havermout.
Goed idee om de buurt ermee te verblijden :biggrin2:
Door - pien -
#3354671
Eef+doggies schreef:Ja, dat gebeurt snel bij havermout.
Goed idee om de buurt ermee te verblijden :biggrin2:
Ik vond het op zich wel meevallen hoor, het rook naar de pensworst die ik in Frankrijk gegeten heb ;D

Gabi stond weer achterin de tuin naar iets te blaffen wat ik niet kon horen, hij krijgt weer praatjes :smitten:
Ik heb 4 porties eten voor hem gemaakt...poe, brokjes zijn makkelijker :???:
Door Eef+Stippels
#3354762
- pien - schreef:Vandaag even overlegd met de da: omdat hij af en toe nog pijn aangeeft (hijgen) gaan we door met de kuur.
Morgen haal ik nieuwe pillen.
Door met de antibioticakuur bedoel je?

Ik kan me voorstellen dat hij nog wel wat pijn heeft, zo'n buikvliesontsteking zal toch ook wel niet in 5 dagen genezen zijn, of wel?
En daarbij nog de leverontsteking en slechte nierfunctie, dat is ook niet niks.
Onze Yindra was destijds behoorlijk aangedaan door haar leverontsteking.

Wat heerlijk dat hij weer praatjes krijgt!
Door - pien -
#3354788
Ja, de ab-kuur. Het is niet anders.

Lizzy? Er was toch laatst een post over probiotica? Ik heb nog een grote pot Puur Probiotic staan, zal ik na Gabi z'n kuur daar mee starten?
Door Lizzy
#3354790
- pien - schreef:Ja, de ab-kuur. Het is niet anders.

Lizzy? Er was toch laatst een post over probiotica? Ik heb nog een grote pot Puur Probiotic staan, zal ik na Gabi z'n kuur daar mee starten?
Ik geloof niet dat ik dat zou doen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is met Gabi, of er ook nog alvleesklierproblemen meespelen of dat er ergens een opening zit die de buikvliesontsteking heeft veroorzaakt maar in beide gevallen kan probiotica niet alleen maar een gunstige uitwerking hebben (zelfs een ongunstige). Ik zou dus wachten tot hij helemaal 100% in orde is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door