Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365727
src_esther schreef:Ik dacht dat er 1 mét en 1 zonder duivelsklauw is. Als ik naar Flexijoint liquid zoek bij VioVet(.co.uk), zie ik 2 varianten. Daarvan is deze de variant met duivelsklauw.
Afbeelding

Overigens is VioVet.de niet meer.
Ja eentje is zonder. Staat er expliciet bij, dat je mag gebruiken tijdens paardensport. Duivelsklauw staat nl. op " dopingslijst"
Door - pien -
#3366008
- pien - schreef:Ik zal met mijn da overleggen. Dankjewel voor de tip!
Mijn da doet geen uitspraken over supplementen. De assistente vertelde me dat en ik spreek haar binnenkort wel weer zelf en dan zal ik er eens naar vragen (en waarom ze daar geen uitspraken over doet).
Door Lizzy
#3366665
- pien - schreef:Ik heb voor begin maart een afspraak met Anneke Schellingerhout (Jyoti) voor hoe nu verder met Gabi. Het gaat goed maar dat wil ik ook zo lang mogelijk zo houden :)
Ik ben reuze benieuwd wat Anneke voor Gabi kan doen! Succes in ieder geval!
Door - pien -
#3370486
We zijn bij Anneke geweest! Helaas heeft Gabi 2x gespuugd onderweg dus ik kwam daar aan met een riem vol kots. Een lieve assistente heeft voor mij de riem uitgespoeld. Daarna Anneke ontmoet...ik kreeg koffie, en Gabi werd gescand (ik weet niet hoe die methode heet), dat werd uitgewerkt door de assistente en toen begon Anneke meteen met behandelen.
Ze dacht weinig aan/met hem te kunnen doen omdat het pijnlijk/ongemakkelijk was maar het lukte toch om wat ostheopathie, chiropractie en IMT toe te passen. Ze heeft hem behandeld voor de verklevingen in z'n buik, ik hoop zo dat dat gaat werken! Hij vond het niet altijd prettig maar was hartstikke braaf en gaf het netjes aan als hij het niet fijn vond of liep gewoon weg. Apart dat deze da op de grond gaat zitten met de te behandelen hond ;D
Gabi heeft eigenlijk altijd wel pijn zei ze :'( maar ik mag hem wel gewoon Flexijoint geven dus ben daar vandaag meteen mee begonnen. Hij heeft aardige artrose in beide ellebogen en z'n rug is niet helemaal jofel dus ik hoop dat dat hem goed gaat doen.
Ik moet maandag even bellen hoe het de afgelopen dagen met hem gegaan is en over 2 weken heb ik een afspraak voor de volgende behandeling.
Door Lizzy
#3370578
- pien - schreef:We zijn bij Anneke geweest! Helaas heeft Gabi 2x gespuugd onderweg dus ik kwam daar aan met een riem vol kots. Een lieve assistente heeft voor mij de riem uitgespoeld. Daarna Anneke ontmoet...ik kreeg koffie, en Gabi werd gescand (ik weet niet hoe die methode heet), dat werd uitgewerkt door de assistente en toen begon Anneke meteen met behandelen.
Ze dacht weinig aan/met hem te kunnen doen omdat het pijnlijk/ongemakkelijk was maar het lukte toch om wat ostheopathie, chiropractie en IMT toe te passen. Ze heeft hem behandeld voor de verklevingen in z'n buik, ik hoop zo dat dat gaat werken! Hij vond het niet altijd prettig maar was hartstikke braaf en gaf het netjes aan als hij het niet fijn vond of liep gewoon weg. Apart dat deze da op de grond gaat zitten met de te behandelen hond ;D
Gabi heeft eigenlijk altijd wel pijn zei ze :'( maar ik mag hem wel gewoon Flexijoint geven dus ben daar vandaag meteen mee begonnen. Hij heeft aardige artrose in beide ellebogen en z'n rug is niet helemaal jofel dus ik hoop dat dat hem goed gaat doen.
Ik moet maandag even bellen hoe het de afgelopen dagen met hem gegaan is en over 2 weken heb ik een afspraak voor de volgende behandeling.
Ik ben heel benieuwd hoe de behandeling gaat "vallen". Het kan best dat hij vandaag en morgen even wat minder is.... Anneke heeft bij Linga echt een wonder verricht dus ik hoop dat Gabi er ook veel baat bij gaat hebben!!
Door - pien -
#3371726
Ik heb jammer genoeg niks gemerkt aan Gabi dat de behandelingen zijn aangeslagen/wat hebben gedaan :-\ Het líjkt of hij wat soepeler is in z'n rug, maar dat weet ik niet zeker. In elk geval ga ik vrijdag weer naar Anneke, dan zien we wat ze gaat doen...en of het gaat aanslaan.
Tis ook al best een ouwe baas natuurlijk (10/11 jaar) en hij heeft er zo lang mee rondgelopen allemaal...
Door Eef+Stippels
#3371832
Ik hoop dat je nog wat gaat merken!
En het kan denk ik ook best zijn dat Gabi er (wat) profijt van heeft zonder dat je het direct ziet.

Maar wat je ook al zegt, hij loopt er al wel een tijdje mee... Gelukkig heeft hij nu een gouden mandje! :-*
Door - pien -
#3371871
Eef+doggies schreef:Ik hoop dat je nog wat gaat merken!
En het kan denk ik ook best zijn dat Gabi er (wat) profijt van heeft zonder dat je het direct ziet.

Maar wat je ook al zegt, hij loopt er al wel een tijdje mee... Gelukkig heeft hij nu een gouden mandje! :-*
Ja, ik hoop het ook hééél erg! Misschien merkt Anneke ook met doormeten dat er iets verbeterd is :)
Het gaat hartstikke goed nu maar ja...als hij een keer niet zo graag eet of z'n buik rommelt dan slaat de schrik meteen om m'n hart.
Hij is hier al bijna weer 2 jaar en hij is lekker opgeknapt, het gaat zooo goed met hem, ik wil gewoon niet dat die stomme verklevingen 'm de das om doen :-X
Door - pien -
#3372232
Zo, Gabi heeft gister weer wat behandelingen gehad bij Anneke: IMT, ostheopathie, en hij is weer gescand en tegelijk behandeld. Z'n pancreas heeft 't moeilijk, dus die moet ondersteund worden, de Zymoral komt vandaag binnen. Er zijn binnenkort geen behandelingen meer nodig.
Gabi heeft altijd pijn in z'n ellebogen dus ik ga ook nog Golden Paste maken en geven, náást de Flexijoint.
Door Lizzy
#3372318
- pien - schreef:Zo, Gabi heeft gister weer wat behandelingen gehad bij Anneke: IMT, ostheopathie, en hij is weer gescand en tegelijk behandeld. Z'n pancreas heeft 't moeilijk, dus die moet ondersteund worden, de Zymoral komt vandaag binnen. Er zijn binnenkort geen behandelingen meer nodig.
Gabi heeft altijd pijn in z'n ellebogen dus ik ga ook nog Golden Paste maken en geven, náást de Flexijoint.
OK. Hoe is je gevoel erover? Ik hoop dat de Zymoral en de Golden Paste wat gaat doen. Je kunt natuurlijk altijd ook nog verse pancreas aan Gabi geven (of vers via de slager of anders in de KVV).
Door - pien -
#3372336
Lizzy schreef:OK. Hoe is je gevoel erover? Ik hoop dat de Zymoral en de Golden Paste wat gaat doen. Je kunt natuurlijk altijd ook nog verse pancreas aan Gabi geven (of vers via de slager of anders in de KVV).
Ik ben héél blij met wat Anneke heeft kunnen doen qua behandelingen! Ik mis alleen een hoop uitleg. Ik kom van een da die echt álles uitlegt (het hoe en WAAROM) en dat vind ik érg prettig en Anneke legt weinig tot niks uit omdat de baasjes anders murw zijn na een uur behandelen en de uitleg over medicijnen e.d. niet meer (goed) in zich op kunnen nemen.
Ik geef ondersteuning voor z'n lever en nieren (Mariadistel en Solidago) en ben gister (voorzichtig) begonnen met Zymoral te geven. Eén schepje verdeeld over 3 maaltijden. Ik heb Anneke gemaild hoeveel ik Gabi moet geven want de bijsluiter zegt dat het aangepast moet worden aan de ernst van de insufficiëntie en het gewicht maar geeft daar verder geen uitsluitsel over.
Door Lizzy
#3372423
- pien - schreef:Ik ben héél blij met wat Anneke heeft kunnen doen qua behandelingen! Ik mis alleen een hoop uitleg. Ik kom van een da die echt álles uitlegt (het hoe en WAAROM) en dat vind ik érg prettig en Anneke legt weinig tot niks uit omdat de baasjes anders murw zijn na een uur behandelen en de uitleg over medicijnen e.d. niet meer (goed) in zich op kunnen nemen.
Ik geef ondersteuning voor z'n lever en nieren (Mariadistel en Solidago) en ben gister (voorzichtig) begonnen met Zymoral te geven. Eén schepje verdeeld over 3 maaltijden. Ik heb Anneke gemaild hoeveel ik Gabi moet geven want de bijsluiter zegt dat het aangepast moet worden aan de ernst van de insufficiëntie en het gewicht maar geeft daar verder geen uitsluitsel over.
Aha OK! Misschien is het wel een goed idee om je vragen toch te stellen maar dan via mail. Want als je met vragen blijft zitten lijkt me dat niet prettig..... Ik ben benieuwd wat de Zymoral gaat doen!
Door - pien -
#3372428
Lizzy schreef:Aha OK! Misschien is het wel een goed idee om je vragen toch te stellen maar dan via mail. Want als je met vragen blijft zitten lijkt me dat niet prettig..... Ik ben benieuwd wat de Zymoral gaat doen!
Die mail heb ik zaterdag inderdaad gestuurd :)
Door Eef+Stippels
#3373057
Wel zo fijn om alles helemaal duidelijk te hebben voor jezelf. Ik vind het handig om idd dingen op mail te hebben. Kun je het ook nog eens checken.

Merk je iets van de Zymoral?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door