Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door doranto
#3352894
Mibi09 schreef:Ja, het gaat verbazingwekkend goed, had niet verwacht nu al zo'n verbetering te zien!

Wel meteen weer geleerd dat hij echt geen seconde alleen kan blijven zonder zijn sexy broekje.. Gisteren even naar toilet en toen ik terug kwam was de pleister foetsie, meneer had hem eraf getrokken en waarschijnlijk opgegeten :'(
Meteen DA gebeld maar omdat het een pleister was en niet dat absorberend verband wat ik ook gebruikte, kon het niet zoveel kwaad, komt er wel weer uit zeker aangezien het doordrenkt is met honingzalf.. Maar moet zn ontlasting wel in de gaten houden voor de zekerheid..

Zal over een aantal dagen een update plaatsen, ik zet er ook meteen foto's bij van die gescheurde krammen. Als je dat ziet met nu, is het echt een hele verbetering!!
Mooi! Dat gaat dus precies zoals verwacht :biggrin2: (de genezing dan hè, niet heb opeten van de pleister :P )
Door Suzanne
#3353267
Ik heb, weliswaar bij een veel(Echt VEEL) kleinere wond, belachelijk goede resultaten gezien met Cerazinc van www.hfl-animalhealth.com
Vast alleen op recept verkrijgbaar; ik heb het voorgeschreven gekregen van een dermatologe.

Om eerlijk te zijn heb ik geen benul wat ik ervoor betaald heb; het zal prijzig zijn maar het resultaat was echt zonder overdrijven belachelijk goed.

Suzanne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door