Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bardais
#3347385
Beste allemaal,

Mijn hond Jaydey is nu 1 week geleden geopereerd aan haar poot.
Zij moet nu 6 weken bench rust en er wordt gezegd dat ze minder calorieën moet eten en meer eiwitten en mineralen.
Jaydey is 5 maanden oud en een pomsky dus nog een pup, zij krijgt dus 2 keer per dag brokjes en in de avond vlees.
Wel barf voer wat we bij de pets place hebben gehaald, maar we moeten wel opletten wat ze eet.
Nu is mijn vraag wat we haar kunnen geven zodat ze niet gaat aankomen maar wel haar voedingsstoffen binnen krijgt met meer eiwitten en mineralen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,
Barbara en Jaydey
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3347442
Van koolhydraten worden ze dik, en krijgen ze sneller honger. In brok zit veel koolhydraat.
Dus gewoon geheel rauw gaan voeren he.
In rauw vlees zitten ook de beste eiwitten voor honden, beste voor opgroeiende en herstellende honden.
Door Lizzy
#3347447
Ik sluit me bij Pearlsofpassion aan, brok eruit, KVV erin. Beter voor het herstel, geen dikmakende en ongezonde koolhydraten en ruim voldoende voedingsstoffen. Ik zou wel kiezen voor het voeren van verschillende merken. Want wij wedden hier niet graag op 1 paard (en dat doe je wel met 1 merk KVV).
Door Bardais
#3347468
Lizzy schreef:Ik sluit me bij Pearlsofpassion aan, brok eruit, KVV erin. Beter voor het herstel, geen dikmakende en ongezonde koolhydraten en ruim voldoende voedingsstoffen. Ik zou wel kiezen voor het voeren van verschillende merken. Want wij wedden hier niet graag op 1 paard (en dat doe je wel met 1 merk KVV).
En wat voor ander voer moet ik dan denken? Ik weet ook niet waar ik het kan halen voorderest, of kan ik het ook online bestellen?
Door Bardais
#3347469
pearlsofpassion schreef:Van koolhydraten worden ze dik, en krijgen ze sneller honger. In brok zit veel koolhydraat.
Dus gewoon geheel rauw gaan voeren he.
In rauw vlees zitten ook de beste eiwitten voor honden, beste voor opgroeiende en herstellende honden.
Dank u wel voor uw reactie, weet u misschien waar ik dat voer kan halen? Ik kom uit Amsterdam en weet niet echt waar ik dat voer kan halen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door