Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Stokje
#3346635
Onze Jack Russel is onlangs geopereerd aan kanker in z'n snuitje. Een deel van zijn bovenkaakje is verwijderd. Daar zat de tumor. Helaas is het niet gelukt alle tumor te verwijderen :-\
Iemand bekend hiermee?
Door Stokje
#3346781
Idd akelig. We hebben naast ons hondje uiteraard, erg afgezien. Eten, ook zijn brokjes, blijven vastzitten. Maar gelukkig laat hij het toe dat ik het eruit haal.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3346782
Poeh dat klinkt nogal heftig. Een deel van de bovenkaak weg én de tumor is niet helemaal verwijderd... :(
Wat is de prognose? De kwaliteit van leven die hij nog heeft? Ik ken natuurlijk de achtergrond niet, maar ik denk dat ik hem had laten gaan....
Sterkte!
Door Eef+Stippels
#3346833
Och jee, wat naar :(

Wat voor tumor is het?
Onze hond had een tumor (hemangiopericytoom) op haar poot die niet in zijn geheel verwijderd is/kon worden. Heeft ze nog jaren prima mee geleefd, maar het zat dan ook niet op zo'n lastige plek als bij jouw hondje. Ik vraag me ook af hoe de kwaliteit van leven is...
Door Anne in Zweden
#3346862
Wat akelig, joh! Hoe oud is je hondje? Het is inderdaad wel belangrijk dat het leven leuk blijft voor hem (en voor jullie), en goed kunnen eten is daarbij wel belangrijk. Ik hoop dat het nog jaren goed zal gaan, sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door