Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Chezzies
#3345887
Het is zeker mijn hond heeft Leismania, ze heeft in korte tijd zeer veel klachten gekregen, holle nagels met onstoken voetbed, kapotte voetzooltje, slechte vacht, ligplekken ? die gaan smetten, bloednuezen, koorts, geen eetlust, afvallen, diarree en veel pijn.

Bloedwaardes zijn niet best, zorgelijk laag in de eiwitten, en hoog in de nierwaarde.
Ik voer vers, DA had het over brokken om de nieren te ontzien.....eigenlijk wil ik dit liever niet. Ze is twee en staat al vanaf pup op vers en denk dat dit beter voor haar is dan welke brok dan ook.

Urine onderzoek, blijkt veel eiwit in de zitten dus het wordt afgebroken.

Vandaag gestart met Allopurinol.

In overleg toch carporal gegeven omdat ze 40 graden koorts heeft, ik krijg er wat gekookte kip en gekookt ei in.

Wat denken jullie wel of niet over gaan naar brokken die de nieren ontzien.
Door Lizzy
#3345944
Chezzies schreef:Het is zeker mijn hond heeft Leismania, ze heeft in korte tijd zeer veel klachten gekregen, holle nagels met onstoken voetbed, kapotte voetzooltje, slechte vacht, ligplekken ? die gaan smetten, bloednuezen, koorts, geen eetlust, afvallen, diarree en veel pijn.

Bloedwaardes zijn niet best, zorgelijk laag in de eiwitten, en hoog in de nierwaarde.
Ik voer vers, DA had het over brokken om de nieren te ontzien.....eigenlijk wil ik dit liever niet. Ze is twee en staat al vanaf pup op vers en denk dat dit beter voor haar is dan welke brok dan ook.

Urine onderzoek, blijkt veel eiwit in de zitten dus het wordt afgebroken.

Vandaag gestart met Allopurinol.

In overleg toch carporal gegeven omdat ze 40 graden koorts heeft, ik krijg er wat gekookte kip en gekookt ei in.

Wat denken jullie wel of niet over gaan naar brokken die de nieren ontzien.
Niet. Echt niet. Met brokken onzie je de nieren niet, in tegendeel. Brokken zijn veel te droog en juist super slecht voor de nieren. Je moet de voeding echter wel aanpassen. Het BARF nier dieet. Dat is Borke ook aan Sofi gaan voeren en tot grote verbazing van haar dierenarts werkte dat goed. En haar dierenarts is ook de mijne :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door