Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bakker01
#3337226
Onze teef is loops en zal eerdaags geinsemineerd worden als het zover is.
We hebben gisteren voor het eerst progesteron geprikt en haar waarde was toen 3,11. Vanmorgen weer geweest en de waarde is nu opeens lager; 1,79.
Ik ben wat dat betreft een leek en heb gevraagd of dat normaal is en dat kwam wel vaker voor. Heeft iemand dit ooit wel eens mee gemaakt?
Nu hoeven we vrijdag pas weer te prikken. Kan het zijn dat het even tijdelijk een inzakkertje is en dan opeens heel hard omhoog gaat?
En is dit dan een soort van gespleten loopsheid of is dat heel anders?
Door Hanny
#3337228
Ja zoiets hebben we hier ook wel eens gehad. Maar toen was haar progesteron al wel hoger en terug naar 1.
En toen hup naar 15. Als de wiedeweerga dekken en dat was kennelijk nog net op tijd.
Er werd toen ook gesproken over een gespleten loopsheid, wat dat ook zal zijn. Gewoon lastig.

Hanny
Door Lizzy
#3337230
Bakker01 schreef:Onze teef is loops en zal eerdaags geinsemineerd worden als het zover is.
We hebben gisteren voor het eerst progesteron geprikt en haar waarde was toen 3,11. Vanmorgen weer geweest en de waarde is nu opeens lager; 1,79.
Ik ben wat dat betreft een leek en heb gevraagd of dat normaal is en dat kwam wel vaker voor. Heeft iemand dit ooit wel eens mee gemaakt?
Nu hoeven we vrijdag pas weer te prikken. Kan het zijn dat het even tijdelijk een inzakkertje is en dan opeens heel hard omhoog gaat?
En is dit dan een soort van gespleten loopsheid of is dat heel anders?