Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mandarijn
#3335872
Lizzy schreef:Dat ziet er mooi uit. Wanneer mag de pleister eraf?
De pleister is eraf!! Nu wachten op de uitslag van het weefsel.
20180323_134232.jpg
De dicht gehechte plek
20180323_134232.jpg (2.66 MiB) 2867 keer bekeken
Door Mandarijn
#3335876
Lizzy schreef:Ziet er goed uit. Duimen gaan op turbo!!!!
Net gebeld geworden. De uitslag is goed. Op de snijranden vh weefsels zaten geen tumorcellen.
De oncoloog is zeer positief. Hij adviseert om Bobbie 1x per maand van top tot teen aandachtig te voelen op knobbels. Dat adviseert hij met elke hond die bij hem is geweest voor een mastcelltumor.
Door Anne in Zweden
#3335877
Mandarijn schreef:Net gebeld geworden. De uitslag is goed. Op de snijranden vh weefsels zaten geen tumorcellen.
De oncoloog is zeer positief. Hij adviseert om Bobbie 1x per maand van top tot teen aandachtig te voelen op knobbels. Dat adviseert hij met elke hond die bij hem is geweest voor een mastcelltumor.
Super, fijn dat de snijranden schoon waren! Klinkt alsof het allemaal goedkomt met je Bobberd!
Door Eef+Stippels
#3335921
Mandarijn schreef:Net gebeld geworden. De uitslag is goed. Op de snijranden vh weefsels zaten geen tumorcellen.
De oncoloog is zeer positief. Hij adviseert om Bobbie 1x per maand van top tot teen aandachtig te voelen op knobbels. Dat adviseert hij met elke hond die bij hem is geweest voor een mastcelltumor.
Wat goed!! :D
Door Lizzy
#3335983
Oh super, wat een ontzettend goed nieuws!!!!!!!!!!! Ik ben heel erg blij voor jullie! Heb je ondertussen nog gekeken naar de workshops en nagedacht over dieet aanpassingen of supplementen? He, echt fijn dit!
Door Mandarijn
#3335988
Lizzy schreef:Oh super, wat een ontzettend goed nieuws!!!!!!!!!!! Ik ben heel erg blij voor jullie! Heb je ondertussen nog gekeken naar de workshops en nagedacht over dieet aanpassingen of supplementen? He, echt fijn dit!
Ja die heb ik bekeken en ga sowieso weer groenten bij voeren. Doe dat wel, maar niet regelmatig. Dat gaat veranderen. En qua vlees ga ik even kijken of ik daar wat in ga veranderen, daar ben ik nog niet over uit. Supplementen ga ik ook meer over lezen, wabt daar weet ik gewoon te weinig vanaf. En als ik ingelezen ben zal er hier en daar wat toegevoegd worden in het weekmenu. Dus de workshops hebben mij aan her denken gezet. Bedankt voor de link Lizzy!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door