Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mandarijn
#3361590
Toch een klein feestje vandaag. De afgelopen maanden Bobbie met regelmaat onderzocht op nieuwe bultjes. Man man wat waren dat rot momentjes. Maar nu meer dan 6 maanden later is er geen bultje terug gekomen en dat verkleind de kans ontzettend op nieuwe mastcelltumoren.
Door Lizzy
#3361603
Mandarijn schreef:Toch een klein feestje vandaag. De afgelopen maanden Bobbie met regelmaat onderzocht op nieuwe bultjes. Man man wat waren dat rot momentjes. Maar nu meer dan 6 maanden later is er geen bultje terug gekomen en dat verkleind de kans ontzettend op nieuwe mastcelltumoren.
Dat is echt mooi nieuws! Op naar de komende jaren in goede gezondheid met Bobbie :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3361649
Dat is wel heel fijn! Zeggen deze 6 maanden iets over de toekomst, of moet hij dan echt elke keer onder controle blijven? Of als het niet meteen terugkeert, dat het dan wegblijft?
Door Mandarijn
#3361660
Fenixjuh schreef:Dat is wel heel fijn! Zeggen deze 6 maanden iets over de toekomst, of moet hij dan echt elke keer onder controle blijven? Of als het niet meteen terugkeert, dat het dan wegblijft?
Volgens de oncoloog was de termijn van 6 maanden, de termijn waarin de tumor terug zou kunnen keren en dit was dan een slecht teken. Hij kon op dezefde plek terugkomen, maar ook ergens anders. Na die 6 maanden was/is de kans heel klein dat ie terug zou komen. Het is niet super goed uitgelegd, maaf ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Door Mandarijn
#3393905
Vandaag een bezoek gebracht aan de DA. Bobbie heeft sinds kort een bultje op zijn bil. We laten het voor de zekerheid weghalen gezien zijn geschiedenis met een vorig bultje en sturen het weefsel op voor onderzoek. Donderdag is het zover. Vanaf de ontdekking van het bultje loop ik met een knoop in de maag rond.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door