Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3333886
Ik vind Fenella een goeie osteopaat http://www.dierenarts-osteopaat.nl/?page_id=29.
Maar je gaf aan dat je al een osteopaat er naar hebt laten kijken en deze heeft er ook zijn mening over gegeven, is er toen ook iets mee gedaan? Heeft dat geholpen?
Toen ik mijn, nu inmiddels overleden, oudje kreeg uit het asiel was hij aangereden, hij was 11 maanden, en zijn hak en staart waren zwaar gekneusd. Dit is met medicijnen en rust goed gekomen, tot hij ineens na jaren zat te piepen net alsof hij jeuk had, en hapte dan ook naar zijn staart. Naar de dierenarts geweest en die vond dat er een zenuw bekneld zat en mocht zijn behandeling niet helpen dan zou zijn staart geamputeerd moeten worden. Iemand die T-touch kon heeft toen naar hem gekeken en hem behandeld, na 2 of 3 keer was hij rustig, hapte niet meer naar zijn staart, en kon er ook ineens na jaren meer kwispelen(hoog als een vaandel heeft hij ook toen niet gekund), maar die behandeling heeft hem enorm geholpen.
Misschien zoiets proberen? Fenella kan je zeker verder helpen met evt andere mogelijke behandelings methodes.

Barfplaats wordt gesponsord door