Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3332577
De boswandeling was trouwens een drama. Ik was even vergeten dat Linga de hele wandeling snackt. Konijnenkeutels, gras, nog meer gras (hele pollen), hondendrollen, etc. En ze moest natuurlijk nuchter blijven.... En als ik dan roep dat ze niet mag snacken, kijkt ze om en krijg ik de dikke middelteen. Dus laten plassen en poepen en van ellende maar aangelijnd. Liep ze als een geslagen hond door dat bos, openlijk hardop te balen. En dan achter me gaan lopen om vervolgens stiekem een hap gras te nemen he! Echt! Vervolgens dacht Toetie "pik in, het is nog vroeg, laat ik even uitgebreid gaan jagen". Ik denk "zul je zien he, dat ze altijd komt behalve vandaag en ik te laat bij de dierenarts ben". Dus, Toetie geroepen en voor de zekerheid ook maar aangelijnd. Dus na 40 minuten was ik het wel zat, terug naar de auto en naar de dierenarts. Toen Linga onder narcose was, liet ze dus en plas en poep lopen :-\ (en ze had echt geplast en gepoept maar ja, dat moet tegenwoordig ook allemaal op haar manier, in haar tempo en al helemaaaal niet aangelijnd dus het was niet naar haar wens gegaan en ze had nog wat opgespaard).
Door Lizzy
#3332587
Ze is weer thuis. Dronken als een tor. Maar ze is weer veilig uit de narcose en weer lekker thuis. Verwarming goed opgestookt en haar bankje tussen twee verwarmingen ingezet (want ze had het erg koud na de autorit). Ze ligt nu te slapen. Het is weggehaald en wordt opgestuurd. Ik heb er nog niet naar gekeken en wil haar nu ook niet lastig vallen. Bij de dierenarts hield ze angstvallig haar staart strak langs haar kont dus kon ik ook niks zien. Kap ligt klaar, Leo's bed voor vannacht staat klaar. En nou maar hopen dat ze het met rust laat zodat het kan genezen.
Door Anne in Zweden
#3332593
Hè, gelukkig heeft ze dit in ieder geval goed doorstaan. En die akelige tumor is ook weg, hopelijk is dat voldoende en is ze snel weer helemaal de oude. Beterschap voor Linga, en een opgeluchte borrel voor jullie!
Door Lizzy
#3332619
Ze heeft daarnet een klein beetje eten op. Dat ging er goed in. Ben benieuwd of ze zo meteen wil plassen. Zie echt een beetje op tegen dat ze moet poepen. Hopelijk valt het mee :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door