Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door doranto
#3332892
Net even bijgelezen (liep wat pagina's achter)
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en ze nu ook duidelijk aan het opknappen is! :)
Nu maar hopen op een positieve uitslag straks!
Door Lizzy
#3332960
YES YES YES YES :circle: :circle: :circle: :circle:

Mijn dierenarts belde net! Het is geen perianaaltumor, het is niet eens een tumor!!!!!! Geen kanker, geen enge dingen!!!!!!!!!! Het is iets van een fistel-achtig-ding geweest geloof ik (ik weet het niet eens precies, ik hoorde feitelijk alleen "geen tumor, geen kanker, geen enge dingen" en mijn dierenarts stuurt me altijd het rapport op, dus dan kan ik het op mijn gemakje nalezen).

Oh jeetje, wat een geweldige opluchting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve lieve mensen, hartstikke bedankt voor jullie medeleven en duimpjes :-* :-* :-*. Hier gaan we morgen even een flesje prik kopen, kurkje eraf
Door Lizzy
#3332963
Ja, dit is echt fantastisch!!!!!!!!!!

Ze doet het goed. Tot nu toe probeert ze er ook niet aan de zitten. 's Nachts heeft ze wel een kap om en Leo slaapt bij haar (beneden). Ze poept goed, ze heeft weer een reuze honger, ze kletst en ouwehoert wat af en in feite heeft ze gewoon nergens last van. Tot nu toe in ieder geval. Ze drinkt wel veel, nog steeds. Volgende week moeten de hechtingen eruit dus als ze nog steeds zoveel drinkt laat ik wel weer bloed prikken.
Door Lizzy
#3332986
eelke schreef:Weer een alien?
Ja, weer een alien.... Linga heeft een abonnement op aliens :-X

We zijn natuurlijk super blij en opgelucht maar nu achteraf zeker vind ik het jammer dat er van de dunne naald biopt geen chocolade te maken viel. Maar ja goed, daar kan niemand wat aan doen....
Door Lizzy
#3332990
Het wondje is een heeeeeeeel klein beetje open. Ik hoop dat het hier bij blijft.... De interesse in de achterkant neemt nu ineens enorm toe. Dit wordt zo'n beetje permanent de kap op periode :-X
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3332993
Ik kom eigenlijk nooit in de gezondheidshoek maar wilde zelf even wat vragen. Lees ik dit topic ineens! :o
Wat een zorgen. Maar goed om te lezen dat het geen nare dingen zijn. Ik hoop dat het nu netjes gaat genezen, en er geen tegenslagen meer komen.
Geniet van de lekkere fles prik, vanavond! Daar zullen jullie zeker aan toe zijn. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door