Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3332710
Ohhh, gelukkig heeft ze daarnet uit zichzelf wat yoghurt met Manuka honing gedronken en een paar stukjes spiervlees (biefstuk) gegeten!!!!!!!!!!!!!! Yes yes! Ik heb nu zelf het idee dat ze van lopen gewoon ontzettend duizelig, draaierig en misselijk wordt. Toen ze daarnet wakker werd uit een diep slaapje keek ze vrij helder en dacht ik "en nu is het een goed moment". En jawel hoor, ze dronk/at!
Door Lizzy
#3332752
Wolfje-vreetschuur is terug! Ze heeft om een uur of 12 een bakje met wat pens en eendenhartjes met een klein stukje kipkarkas gegeten. Dat ging erin als ketellapper. Daarnet heeft ze biefstukjes op met courgette en weer een stukje kipkarkas. En ze at het ZO gretig dat ze zelfs haar 3 ab pillen niet proefde. Dus ik heb daarnet Leo naar de AH gestuurd voor kipfilet. Voor een uur of 18 a 19.
Door Lizzy
#3332753
Ze deed daarnet ook weer een paar passen uit haar mand. Maar ging ook weer net zo hard terug. Ze wil ook niet naar buiten. En ondertussen heeft ze zelf ook best wel wat gedronken dus ze moet zo mee voor een plas. En dat vindt ze dus geen humor....
Door Lizzy
#3332759
Mmmmmm. Ze drinkt ineens sloten water tegelijkertijd :-\ . En ze heeft ondertussen twee keer geplast. Ze moet wel poepen maar ik denk dat ze niet durft. Leo is nu maar een wandelingetje aan het maken. Een beetje beweging lijkt ons wel goed. Ik hoop dat het water-tanken tijdelijk is. Door de narcose ofzo.
Door Eef+Stippels
#3332760
Misschien heeft ze een vieze smaak in haar mond (of droge mond) van de narcose/pijnstilling?
Of een zere keel van het intuberen?

Hopelijk leidt een wandelingetje haar een beetje af zodat ze ook durft te poepen.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3332763
Lizzy, heb jij je al verdiept in een ketogeen dieet voor honden? Ik vind dat erg interessante materie, om een hond met kanker anders te gaan voeren om op die manier de tumorgroei tegen te gaan en tegelijkertijd de hond van voldoende energie en voedingsstoffen te voorzien.
Door Lizzy
#3332765
Spikkelneus schreef:Lizzy, heb jij je al verdiept in een ketogeen dieet voor honden? Ik vind dat erg interessante materie, om een hond met kanker anders te gaan voeren om op die manier de tumorgroei tegen te gaan en tegelijkertijd de hond van voldoende energie en voedingsstoffen te voorzien.
Nee, nog totaal niet. Maar ik weet ook niet of veel vet en weinig koolhydraten/eiwitten een fijn idee is bij een oude hond (die niet meer zo goed tegen vet kan). Loert een pancreasontsteking niet om de hoek?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door