Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3332543
Bedankt lieve mensen :-* ! We gaan zo even naar het bos. Kan ze lekker op d'r gemakje nog even normaal poepen (ben zo bang dat ze veel pijn zou hebben na de operatie met poepen). Is ze lekker leeg, gaan we daarna door naar m'n dierenarts. Ik heb alle vertrouwen in hem. Ik heb er een keer bij gestaan, toen Linga geopereerd werd aan die lip (die alian eruit gehaald werd) en ik stond versteld van zijn precisie/kundigheid. Ik breng haar in dat opzicht ook echt met een gerust hart weg. Vind het voor haar alleen wel gewoon ontzettend kl*te....
Door Lizzy
#3332565
Ik denk dat m'n dierenarts inmiddels al weer klaar is met de operatie. Hij verwachtte 30 tot 45 minuten. Als ze wakker is worden we gebeld en mag ze naar huis. Pfft.
Door smulpaap
#3332570
Lizzy schreef:Bedankt lieve mensen :-* ! We gaan zo even naar het bos. Kan ze lekker op d'r gemakje nog even normaal poepen (ben zo bang dat ze veel pijn zou hebben na de operatie met poepen). Is ze lekker leeg, gaan we daarna door naar m'n dierenarts. Ik heb alle vertrouwen in hem. Ik heb er een keer bij gestaan, toen Linga geopereerd werd aan die lip (die alian eruit gehaald werd) en ik stond versteld van zijn precisie/kundigheid. Ik breng haar in dat opzicht ook echt met een gerust hart weg. Vind het voor haar alleen wel gewoon ontzettend kl*te....


Gelijk heb je . Ik liet ze voor een ingreep ook altijd nog even poepen . En vaak lukte dat ook wel
Dan is ze er voor nu voorlopig maar even vanaf

Sterkte met wachten :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door