Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#3323921
Ik heb rondgekeken met de zoekfunctie, maar kom geen eenduidige berichten tegen. Dus voor de zekerheid nog maar weer eens vragen: Solgar advanced 40+ voor een volwassen hond van 17 kg: 0,5 capsule per dag is dat goed? En dat kan in zijn geheel bij het eten, dus 1x daags?
Door Lizzy
#3323926
Voor een hond met dit gewicht begin ik altijd met een halve capsule. Want ik heb nou al meerdere keren gemerkt dat het best impact heeft bij sommige honden. Sommige honden worden de eerste dagen een beetje misselijk (niet echt spuug misselijk maar je kunt merken dat ze niet 100% maar 98% zich lekker voelen). Sommige honden krijgen een beetje slappe ontlasting. Sommige honden gaan onwijze scheten laten :biggrin2:

Ik zou na 1 a 1,5 week zelf wel 1 capsule per dag gaan geven. En ja, ik gooi het door het eten, 1 maal per dag.
Gebruikersavatar
Door pike
#3323934
Dank je wel. Dan krijgt hij nu een halve om te beginnen en dan kijk ik hoe dat gaat. Dan gaat hij mogelijk van 95 naar 90% niet zo lekker ::) Slappe poept heeft hij al. Ons kan niks meer gebeuren :biggrin2:
Door Ramses1
#3323946
pike schreef:Dank je wel. Dan krijgt hij nu een halve om te beginnen en dan kijk ik hoe dat gaat. Dan gaat hij mogelijk van 95 naar 90% niet zo lekker ::) Slappe poept heeft hij al. Ons kan niks meer gebeuren :biggrin2:
Beterschap voor je mannetje!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door