Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kuikuhnek
#3319646
Werkelijk geen idee welke methode hij gebruikt.
De Newfoundlander van mijn schoonmoeder is geholpen aan zijn kruisbanden door hem.
Die is prima hersteld.
Liep na een tijd weer prima.
Ik kan de details nog wel even navragen, hij is inmiddels overleden en de operatie is ook wat jaartjes terug.
Maar ik weet dat mijn schoonmoeder zeer tevreden was.
Ik heb zelf ervaring met hem met LPC operatie van mijn toenmalige Bullmastiff.
Het is een hork eersteklas maar op dat vlak echt wel een kundig iemand.
Door anita1963
#3319753
Er blijkt dus regelmatig wat mis te gaan bij deze operaties en daarom heeft nico deze methode ontwikkeld met prof.hazewinkel,Ik weet dat het herstel langer duurt dan bij andere methodes maar er is een kans van slagen van ruim 98 %
Door anita1963
#3334912
We zijn 5 mnd verder en net toen het goed leek te gaan ging de andere knie,hij sprong op de bank en een gil en toen wist ik het gelijk.Afspraak gemaakt voor knie nr 2 en dat is inmiddels 5 weken geleden gebeurd.
Deze operatie was niet te vergelijken met de vorige,1 dag na de operatie belaste hij de poot en en het ging elke week stukken beter,nu 5 weken geleden en hij loopt bijna normaal.We bouwen heel rustig op en binnenkort weer op controle,ik moet zeggen dat ik bij de eerste knie enorme bedenkingen had,maar ben nu heel blij dat ik de 2e knie ook door Nico heb laten doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door