Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door aalsmeer
#3319478
Border Bandit schreef:Als je weet wát de oorzaak is en geen operatie wil, zou dan misschien een soort brace kunnen ondersteunen? Door een stukje daarmee te immobiliseren kan er al veel pijnverlichting optreden.

Ik heb eens iets gezien over een wobbling-syndrome (zoiets, weet het niet meer precies). Dat kwam vooral bij dobbermans voor en zat in de nek. Die dieren vielen om. Zodra ze een soort nek-brace om hadden, konden ze weer gewoon lopen!?
Er zijn ook braces voor artrose in de poten. Die honden kunnen ook plots weer lopen!

Misschien is dat een optie voor je?
Mócht het kunnen natuurlijk. ;)

In ieder geval wil ik je veel sterkte wensen! :-*

Dank je voor de info :) ....
Ik houd het in me achter hoofd....
Maar ik moet zeggen.... gister dat andere medicijn geven.... en wat een zaligheid...
Jack lag weer normaal in zijn bench.... kon er weer op lopen.. was weer blij.....
Heb hem dus wel op 2 weken rust.... en alleen met uitlaten mag hij op de desbetreffende plek plassen en poepen en dan til ik hem weer..... maar daar op dat stukje is hij al zo blij.... weer geintreseerd in zijn omgeving enz....
Ben dus wel de phen -pred aant afbouwen, daar drinkt ie als een wezelozen van.....
Maar dat andere middel bevalt me 10x beter...
Ligt ontspannen maar is wel atlert en niet van de wereld zeg maar.....
over andere halve week trug controle (nu ook ff zijn lichaam wat rust geven van alle injecties enz enz..... en dan wil ik met de tijd een rontgefoto laten maken.... van zijn nek tot zijn kont......
Zelf ben ik bang dat het die spondylose......
Maar zonder foto idd alleen gissen....
Maar ben echt zo blij......
Me ouwe jack komt weer trug.......
ben trots op hem!!!!
En rus...... Ja ook super trots op hem....

Barfplaats wordt gesponsord door