Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3318056
Goedemorgen,

Mijn hond heeft al een aantal maanden op de elleboog een legger, welke voor mijn gevoel groter wordt. Zij is 11 maanden en dus nog in de groei.
Ik ben nog niet bij de dierenarts geweest, omdat ik niet zit te wachten op het "leegtrekken" van de plek.
Wel heeft de homeopaat + fysiotherapeut er beide naar gekeken. Jaimy staat nu +/- 4 weken op traumeel. Ook is mij geadviseerd om regelmatig te koelen.
Dat is dus een opgave, omdat de elleboog een onhandige plek is. Ik heb een polsbandje in de vriezer gelegd, die ik er af en toe om doen, alleen blijft deze niet zitten.

Wie heeft er verder tips?
Het is een naar gezicht en voor de hond volgens mij heel onhandig, zo'n bal.
#3318081
Mijn hond had dit ook, ik heb er niks aan gedaan en het is vanzelf weggegaan. Ze is nu 15 maanden. Met rontgenen op 12 maanden had ze het nog, ik was zo gewend aan die dikke ellebogen dat ik niet precies weet wanneer het weggetrokken is, maar ze is nu in de rui en met wassen viel me ineens op dat ze weg zijn. Ze heeft er zelf nooit last van gehad, niet van mank gelopen, niet aan gelikt of wat dan ook. Daarom dat ik er ook niks aan gedaan heb, ook al zag het er niet mooi uit.
#3318108
mizzsylver schreef:Mijn hond had dit ook, ik heb er niks aan gedaan en het is vanzelf weggegaan. Ze is nu 15 maanden. Met rontgenen op 12 maanden had ze het nog, ik was zo gewend aan die dikke ellebogen dat ik niet precies weet wanneer het weggetrokken is, maar ze is nu in de rui en met wassen viel me ineens op dat ze weg zijn. Ze heeft er zelf nooit last van gehad, niet van mank gelopen, niet aan gelikt of wat dan ook. Daarom dat ik er ook niks aan gedaan heb, ook al zag het er niet mooi uit.

Ik las al dat het meer een akelig gezicht is dan dat ze er last van hebben.
Hoop dat het niet groter wordt. Ik ga aan de slag met koelen en hoop dat het vanzelf (en snel) oplost.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door