Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door zurca
#3319146
Wachten duurt lang.... vooral omdat Ziggy amper nog wil eten. Ze woog bij de DA nog maar 17 kilo en ik vrees dat ze alweer afgevallen is.
Als het niet haar schildklier is dan vrees ik dat wij voor een moeilijke beslissing komen te staan...
Door zurca
#3319383
Al jaren gaat er bloed naar Amerika voor schildklieronderzoek, nog nooit heeft ze het extra bloed wat ze achterhouden nodig gehad. Tot nu dus....
Ik heb contact opgenomen omdat ik zo'n naar voorgevoel had. Wat blijkt?! Ziggy haar bloed is NL nog niet uit. PostNl heeft het druk en het zit nog ergens in een container :-X

De DA heeft contact opgenomen met Hemopet en gelukkig is het achtergebleven bloed nog goed om te testen. Het bloed mag met een zending mee van iemand die de DA kent en met een andere pakketdienst.

Nu dus duimen dat het goed gaat.

Hebben wij weer....

Ik ben Ziggy pijnstiller gaan geven en dat lijkt te helpen. Ze eet gelukkig weer. Ik geef haar 4 tot 5 maal daags kleine beetjes en kokend water erover.

Ziggy woog in haar goede tijd zo'n 20 a 21kg. Nu dus nig maar een krappe 17kg.

Aankomende vrijdag gaan we voor een behandeling acupunctuur.

Ik wil en kan haar nog niet opgeven...
Door zurca
#3320109
Uiteindelijk is ook het reservebloed niet naar Amerika gegaan :-\
De test is nu in Nl gedaan, hier kunnen ze op 1 waarde na alles testen. Vandaag waren er een aantal uitslagen binnen, nog niet alles. Wat binnen was, was wat aan de lage kant maar zoals het er naar uitziet niet het behandelen waard. Als alles binnen is gaat ze in overleg met het onderzoekscentrum in Amerika.

Ziggy heeft vandaag in iedergeval acupunctuur gehad en ze heeft chineese kruiden meegekregen. Over drie weken terug. En ondertussen maar duimen dat we etgens iets van een, positieve, verandering gaan zien.

Ondertussen kan ik zelf ook wel wat hulp gebruiken ::) .... Eerst Tous zijn ziek zijn en de hele, emotionele, weg naar zijn overlijden, Ziggy die in die tijd ziek werd, begon te veranderen en vanalles tot aan waar we nu zijn.. Ik kan wel zeggen dat ik ondertussen "op" ben van alle stress, zorgen en emoties.
#3320116
Hè, wat een ellende allemaal. Hopelijk kan ze met de acupunctuur en de kruiden weer een tijdje vooruit. Sterkte bij het gedoe, kan me goed voorstellen dat je zelf ook op je tandvlees begint te lopen van alle emoties.
#3320124
Heftig allemaal :'(

Laatst las ik een stukje over mantelzorg voor je hond, dat dat mentaal net zo belastend is/kan zijn als mantelzorg voor een familielid. Maar uiteraard maatschappelijk niet geaccepteerd als reden om er zelf ook doorheen te zitten.

Sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320126
Spikkelneus schreef:Heftig allemaal :'(

Laatst las ik een stukje over mantelzorg voor je hond, dat dat mentaal net zo belastend is/kan zijn als mantelzorg voor een familielid. Maar uiteraard maatschappelijk niet geaccepteerd als reden om er zelf ook doorheen te zitten.

Sterkte :-*
Een waarheid als een koe.

Lief voor jezelf zijn Zurca :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Jullie doen het goed! Zoveel liefde en toewijding, Ziggy en Tous hadden het niet beter kunnen treffen. Blijf goed voor jezelf zorgen, want het is allemaal heel erg zwaar en hier snappen we dat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door