Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door marianne.schijf
#3294552
Mijn shih-tzu is bijna 6 weken geopereerd aan een dubbele hernia. Zijn achterpoten waren bijna helemaal verlamd. Nu kan hij gelukkig alweer aardig lopen alleen heeft nog moeite met zijn evenwicht. Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat je hier het beste aan kunt doen.
Door Lizzy
#3294554
Acupunctuur! Ja echt! Tannetje Koning en Fenella Doesburg zijn beide dierenarts en doen beide acupunctuur en dat werkt echt zooo goed!

Sterkte met je patientje. Als er een operatie aan de pas heeft moeten komen was het wel heel ernstig... :-\
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3294556
Lizzy schreef:Acupunctuur! Ja echt! Tannetje Koning en Fenella Doesburg zijn beide dierenarts en doen beide acupunctuur en dat werkt echt zooo goed!

Sterkte met je patientje. Als er een operatie aan de pas heeft moeten komen was het wel heel ernstig... :-\
Ter aanvulling Fanella Doesburg is naast acapuncturist ook nog osteopaat, wellicht een goede combinatie.
Ben er gisteren nog geweest!
Gebruikersavatar
Door marianne.schijf
#3294568
Ja het was ook ernstig. Dit dinsdag terug naar de chirurg en dan eens kijken wat hij mag gaan doen. Jammer genoeg hebben wij plavuizen en glijdt hij steeds uit. Die kracht heeft hij nog niet maar moet goedkomen. Waar kan ik deze acupuncturist vinden?
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3294579
marianne.schijf schreef:Ja het was ook ernstig. Dit dinsdag terug naar de chirurg en dan eens kijken wat hij mag gaan doen. Jammer genoeg hebben wij plavuizen en glijdt hij steeds uit. Die kracht heeft hij nog niet maar moet goedkomen. Waar kan ik deze acupuncturist vinden?
Mijn teckeltje heeft uitval in de achterhand, ze mag absoluut niet op een gladde vloer lopen.
Het lijkt me dat dat ook slecht voor jouw hondje is.
Ik heb een paar oude lopers op de grond liggen zodat ze niet wegglijdt.
Of leg een paar oude kleden neer als het maar stroef is.
Tannetje Koning geeft acapunctuur en zit in Otterlo.
Fanella Doesburg zit in Emst en doet zowel acapunctuur als osteopathie.
Door Lizzy
#3294644
marianne.schijf schreef:Ja het was ook ernstig. Dit dinsdag terug naar de chirurg en dan eens kijken wat hij mag gaan doen. Jammer genoeg hebben wij plavuizen en glijdt hij steeds uit. Die kracht heeft hij nog niet maar moet goedkomen. Waar kan ik deze acupuncturist vinden?
Ja, ik zou nu echt wel lopers en kleden op de vloer neer gaan leggen, anders is de operatie zo meteen nog zinloos ook geweest! Bij de Kwantum verkopen ze smalle tapijten, zogenaamde lopers. Ideaal voor bijv. de hal.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door