Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3291384
Mijn hemel, dit kun je gerust een rollercoaster noemen ja! Allemachtig. Ik hoop heel erg dat jullie er maandag uit komen. Dit is met recht zenuwslopend. We blijven turbo voor jullie duimen!
Gebruikersavatar
Door chery
#3291404
Wat een vreselijke zenuwslopende situatie. En wat een heen en weer geslinger aan emoties. Niet eten, wel zwemmen.......
Ik hoop zo dat ze maandag iets aantreffen waardoor hij zijn maag niet kan ledigen en dat hij weer kan herstellen.
Ik ga heel, heel hard duimen.
Wens jullie heel veel,kracht en sterkte....
Door toscak
#3291632
Wat een wonder, wat een sterke hond en wat een karakter.

Zaterdagavond werd hij ineens heel slecht en bleek zijn maag weer volgelopen. Hij is weer gesondeerd en voelde zich weer wat beter. Gisteren werd hij met de minuut beter, wilde graag eten (Whiskas.... King Bob wilde alleen Whiskas). Hij speelde en deed stout. Ik wilde mezelf niet gek maken en hoop creëren, maar ik was in ieder geval blij dat hij wat aangesterkt was voor de operatie. En bovendien werd hij deze keer niet misselijk en bleef zijn maag goed.

Vanochtend toen ik wakker werd was ik ziek, ziek van het feit dat dit weleens de laatste dag kon zijn. Dat hij waarschijnlijk weer vol zou zitten en dat we tijdens de operatie zouden horen dat er niets aan te doen is.

En toen belde MCD, Bob stond te springen in zijn hok en was alleen maar aan het spelen met zijn knuffels. Hij was nog steeds niet misselijk en zijn maag was goed. Dat ze eerst de chirurg zouden bellen en we misschien wel even moeten wachten met opereren. In overleg met de chirurg en de internist mocht Bob naar huis!

Bob naar huis!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door