Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#363135
Tja, moet dit berichtje nou hierstaan of in de alternatieve sectie?
Enniewee... Gitte krijgt sinds ik 2,5 week geleden gestopt ben met Propalin Chlorella. Ze bleef al die tijd netjes droog, helaas liep ze gisterenavond spontaan leeg terwijl ze (natuurlijk) zo'n beetje met haar kont zo'n tussen 2 kussens op de bank lag ::).
Ik heb haar daarom gisteravond gelijk maar weer Propalin gegeven, maar kan ik nog met de Chlorella doorgaan?
Ik weet dat je groene leem beter niet samen met geneesmiddelen kunt geven, hoe zat dat nou ook al weer met Chlorella?
Door Jinxy
#363261
kweenie.
Als je zoeken gebruikt vind je het vast wel.
Maar eh, heb je al eens Monarda complex geprobeerd van Vogel? Is voor sterke blaassluitspieren enzo..
Door Lizzy
#363263
Je kunt Propalin en Chlorella bij mijn weten prima combineren. Chlorella heeft niet zoals groene leem de eigenschap om de werking van andere medicijnen te niet te doen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#363321
Lizzy schreef: Je kunt Propalin en Chlorella bij mijn weten prima combineren. Chlorella heeft niet zoals groene leem de eigenschap om de werking van andere medicijnen te niet te doen.
Dat dacht ik ook al wel, maar begon ineens te twijfelen. Bedankt voor de bevestiging ;).
Jinxy schreef: kweenie.
Als je zoeken gebruikt vind je het vast wel.
Maar eh, heb je al eens Monarda complex geprobeerd van Vogel? Is voor sterke blaassluitspieren enzo..
Gitte staat onder behandeling van een homeopatisch DA ;), Monarda hebben we niet uit geprobeerd, wel Damiana. Gitte heeft last van de zogenaamde 'castratie-onzindelijkheid'.
Laatst gewijzigd door Nitus op di 02 aug 2005, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diana
#365438
Lady heeft helaas al 6 jaar Propalin ,
komt ook door haar sterilisatie,
heb eerder vanalles geprobeerd homeopatisch , Monarda, incurin , enurace, maar alleen propalin werkt goed bij haar
Op de bijsluiter staat dat je na 4 weken mag stoppen
ik heb dit meerdere malen geprobeerd in de loop der jaren , maar binnen 2 dagen is het weer mis.
erg jammer hoor , want ik zou haar best graag een poosje geen propalin wilen geven
maar het is niet anders.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door