Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Envie
#3286707
Omdat mijn atopie hondje weer wat meer last begint te krijgen van jeuk ben ik op zoek naar een zo natuurlijk mogelijke shampoo waar ik haar regelmatig mee kan wassen. Om zo het aantal pollen/mijten uit de buitenlucht te kunnen verminderen. Ik was haar al elke 3 weken met Malacetic. Wie heeft er een tip?
Door san :)
#3286791
Ik gebruik wildwash. Ben er zeer tevreden over. Zit geen rotzooi in en natuurlijke etherische olie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Jolan
#3286852
Ik gebruik bij Daisy de rozemarijnshampoo van Pet Queen. Dit is de eerste die ook echt helpt en als ze meer last heeft van jeuk dan vraagt ze zelf om gewassen te worden. Ze komt dan bij mij onder de douche staan of probeert mij mee te krijgen naar de badkamer. Ik heb veel geprobeerd en of het hielp niet of ze kon er niet tegen.
Door Envie
#3286891
tt-tjes schreef:Je zou Wildwash eens kunnen proberen, maar dat is alleen via internet te krijgen.

20 euries voor een fles :o Hoeveel zit er in een fles?
Gebruikersavatar
Door Dian
#3286904
ik gebruik voor de jongens de hondenzeep van Louland. Er is een variant voor de gevoelige huid, die gebruik ik voor Rakker (alleen wordt hij niet vaak gewassen, alleen als hij echt in de modder heeft gelegen. Voor Laddy heb ik een andere variant, maar die wordt alleen gewassen als hij ergens in heeft liggen rollen.

hier de link naar de variant voor de gevoelige huid: http://louland.nl/product/shampoo-hond- ... ats-trial/
Door san :)
#3289451
Envie schreef:20 euries voor een fles :o Hoeveel zit er in een fles?
je verdund 1;35 geloof ik. een heel klein bodempje op een liter. ik gebruik t nu een aantal maanden en vind t superspul, ook voor mijzelf moet ik zeggen :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door