Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#3286034
reijerh schreef:Okugest zit trouwens niks in, ik zie het wel meer genoemd worden op dit forum en de DA assistente en de verkoopster bij het kruidvat raadden het ook al aan, maar als je de bijsluiter leest zie je dat er geen werkzame stoffen inzitten. Denk dat je beter naar de DA kan gaan als dit aanhoudt.
Ook van harte welkom.

Voorstellen is wel zo beleefd voor je door de voordeur naar binnen stormt ;)

Enne...dat heet homeopathie.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3286045
reijerh schreef:Oh oke sorry, had het klimaat iets te nuchter ingeschat. Ik zal me verder niet met dit soort dingen bemoeien :), kom hier vooral voor de handige info. Ben net begonnen met vlees voeren.
Bemoei je gerust overal tegenaan hoor :)
maar voor je dat doet vind ik voorstellen wel prettig....

Dus... hoeveel honden of katten? welk ras, hoe oud? Voer je kvv of Barf? Welke merken kvv? Heb je nog andere huisdieren? Feauteaus worden ook zeer op prijs gesteld :biggrin2:
En als je over jezelf iets kwijt wil horen we dat ook graag ;)
#3286047
Heb een puppy van ~5 maanden en voer nu 1 maand volledig vlees (volgens het boekje van de beheerder van deze site). Verder kan ik eigenlijk niks persoonlijks plaatsen door m'n werk :).

Maar laat het topic vooral verder gaan over de zieke pup, dat lijkt me belangrijker voor 'em.
Door Martine-Tom
#3286048
VleeseterHenk schreef:Oh oke sorry, had het klimaat iets te nuchter ingeschat. Ik zal me verder niet met dit soort dingen bemoeien :), kom hier vooral voor de handige info. Ben net begonnen met vlees voeren.
Oh geloof me, ik ben de nuchterheid zelve qua homeopathie maar zelfs ik moet nageven dat er dingen zijn die werken :biggrin2:
Okugest is er daar 1 van en nysyleen vind ik ook geweldig. En als het werkt werkt het denk ik dan maar.
#3286272
VleeseterHenk schreef:Okugest zit trouwens niks in, ik zie het wel meer genoemd worden op dit forum en de DA assistente en de verkoopster bij het kruidvat raadden het ook al aan, maar als je de bijsluiter leest zie je dat er geen werkzame stoffen inzitten. Denk dat je beter naar de DA kan gaan als dit aanhoudt.

Het is maar net wat je omschrijft als werkzame stoffen ;) Op de website van vsm staan wel diverse werkzame stoffen benoemd.

Ben het wel met je eens dat je eerst de oorzaak van de diarree moet achterhalen voordat je alleen symptomen gaat bestrijden, zeker wanneer het langer aanhoud.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door