Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#364730
Femke schreef: moet je eens de krantjes van Gamma etc in de gaten houden. Ik heb een "nep-dremel" van het merk FERM. Was toen compleet met koffer en accesiores voor nog geen 20 euro. Er zit trouwens ook een flexibele as bij, da's een verlengstuk van een halve meter waardoor je een eindje bij de dremel zelf vandaan ermee kunt werken. Erg handig als je hond bang is voor t kabaal van de dremel. Ondanks de prijs is het een hartstikke goed ding (nee ik heb geen aandelen ;))

Kan je goed aan accesoires komen voor de FERM? Ik bedoel die schuurdingetjes. Of is dat universeel?
Door Femke
#364766
Doedels schreef: Kan je goed aan accesoires komen voor de FERM? Ik bedoel die schuurdingetjes. Of is dat universeel?
ik denk universeel, bovendien is Ferm een vast merk van de gamma, dus zullen ze de accesoires ook wel verkopen.

Ik heb trouwens nog geen nieuwe hoeven te kopen, er zaten er toen een stuk of wat bij.

Barfplaats wordt gesponsord door