Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3346442
Ik weet niet of het te menselijk gedacht is, maar ik kan het me goed voorstellen :)
Het is gewoon leuk om ze iets te voeren waar ze van smullen.

Maar misschien dat het voer van Hermanns en/of Darf dat je nu in de planning hebt goed gaat vallen :duimen:
En gelukkig heb je nu in ieder geval een basis die verdragen wordt.
#3348294
Helaas, darf geperst brok geeft puddingpoep en racekak. Overgeven en reflux dat dan weer niet gezien.
Had het nu een tweede keer geprobeerd als belonings-snoepjes voor een dag of 4. Gewoon wat handjes.

Nu morgen weer “kaal” terug op de Hills, en ik probeer het later nog 1 maal en daarna zoekt de bus darf bij nogmaals dezelfde uitkomst een nieuwe eter.
Rauw ei en af en toe wat gekookt bone-broth met haché vlees (rund) gaat goed. Net als banaan, aardbei, kaas en nog wat kleine hapjes die hij mee eet met mij.

Dus spreken we dan wel of niet van een voedings-intolerante/allergische hond?

Zoektocht blijft verder gaan.
Ik denk dat ik in de herfst toch nog eens naar een homeopaat/natuurkundige/alternatieve dierenarts ga voor zijn maag/darmen. Voor nu genoeg gedokterd.
#3348303
Janie2 schreef:Helaas, darf geperst brok geeft puddingpoep en racekak. Overgeven en reflux dat dan weer niet gezien.
Had het nu een tweede keer geprobeerd als belonings-snoepjes voor een dag of 4. Gewoon wat handjes.

Nu morgen weer “kaal” terug op de Hills, en ik probeer het later nog 1 maal en daarna zoekt de bus darf bij nogmaals dezelfde uitkomst een nieuwe eter.
Rauw ei en af en toe wat gekookt bone-broth met haché vlees (rund) gaat goed. Net als banaan, aardbei, kaas en nog wat kleine hapjes die hij mee eet met mij.

Dus spreken we dan wel of niet van een voedings-intolerante/allergische hond?

Zoektocht blijft verder gaan.
Ik denk dat ik in de herfst toch nog eens naar een homeopaat/natuurkundige/alternatieve dierenarts ga voor zijn maag/darmen. Voor nu genoeg gedokterd.
Ik denk dat je best van een voedsel intolerantie mag spreken ja. Helaas. En die laatste stap, om naar een holistisch dierenarts te gaan: dat vind ik wel een hele goede. Heb je al iemand/kliniek op het oog?
#3348309
Als pup wel eens bij den hoek geweest.
Toen voor uitslag in zijn lies en destijds heeft Thomas al mijn smaken KVV getest met de antenne.
(Loop je daar met 20 zakjes vlees in je tas hahaha)
Ik heb eigenlijk geen idee waar ik goed naar toe kan. Kreeg de tip naar Centaurea in Apeldoorn?
Heb jij een aanbeveling voor iemand?
#3348326
Wij gaan naar Willekens en dat is volledig holistisch als er bij hoge uitzondering in haar visie iets anders nodig is (heb een keer gehad dat er ab moest maar ook twee keer operatie advies) gaan we naar onze reguliere da (die haar ook kent en indien nodig afstemt). Enkel ik weet dat ze behoorlijk vol zit en geen idee of ze inmiddels weer honden aanneemt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door