Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door diana
#360910
ohh schei uit :P
wanneer het iets te lang duurd voordat het eten in de bakken zit
is boy zijn hele voorgevel zeiknat , zijn poten alles
zo kwijlt hij dan
het stroomd er gewoon uit
lady niet ,
maar die gaat heel nerveus steeds verzitten
ze moeten nl zitten als ik met hun eten bezig ben , want ik wil geen poten op het aanrecht
Door henneke
#360960
Bo kan wel kwijlen als ik met zijn eten bezig ben maar dan is het gewoon lekken , je weet wel helder speeksel dat eruit loopt , buiten is een ander verhaal bij het eerste lekkere luchtje hangen de witte draden onder zijn bakkes en na een keer schudden zijn ze over zijn neus gedrapeerd ::)
vroeger hadden we katten en een ervan kon echt enorm lekken als je eten gaf of als ze je erg lief vond het was net of ze de kraan open deed.
Door Jinxy
#361271
Ha, laatst stond ik op m´n sokken in de keuken het voer in de bakken te doen.
Ga ik het geven, en ik denk, hoe kom ik aan natte voeten?!!!! Ja, hoor, overal kwijl van Jinx, de foodmaniak 8)! Echt, hele vloer nat..... :-\ ;D

Maar ja, als ze hun eten krijgen vind ik het wel logisch.
Als ze de hele dag door lopen te lekken is het wel wat minder lijkt me. ::)
Door senadance
#361884
ik vind het aandoenlijk, dat kwijlen, heeft wel iets ;D ;D
en soo what?? doekje erover klaar
geen probleem voor mij hoor, heb twee die erg kunnen kwijlen in de verschilendste vormen die er bestaan,te beginnen met bellen blazen, het kraantje staat open, het druppelt regelmatig, het stroomt gestaag enz.enz ;D
Laatst gewijzigd door senadance op zo 31 jul 2005, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Birgit
#362365
Vanmiddag in de gang ..... Toen alle zakken vlees en botjes in de gang stonden, kon ik onder Tos een emmertje zetten ;D ;D En als hij hard aan het rennen is, dan kwijlt hij. Soms beter gezegd, dan schuimt hij.
Sam kwijlt sinds kort.... dan ligt 'ie te knorren en wordt alles nat. Hij is al 14 jaar ??? :-\ :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#362617
Hier kwijlen ze eigenlijk alleen als ik hun eten aan het klaarmaken ben. En dan vooral Barney en Jane. Verder heel soms als ze erg opgewonden zijn.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#363137
Bandit heeft eigenlijk nooit gekwijld. Nu heeft hij het soms wel. Ik leg het op het wisselen van zijn tandjes. Maar dat weet ik ook niet zeker. Ervaringen hier?
Door Jinxy
#363258
senadance schreef: ik vind het aandoenlijk, dat kwijlen, heeft wel iets ;D ;D
en soo what?? doekje erover klaar
geen probleem voor mij hoor, heb twee die erg kunnen kwijlen in de verschilendste vormen die er bestaan,te beginnen met bellen blazen, het kraantje staat open, het druppelt regelmatig, het stroomt gestaag enz.enz ;D
Oh, is dan wel erg orgineel ;) ;D ;D
Door Doedels
#363489
pleuntje schreef: Bandit heeft eigenlijk nooit gekwijld. Nu heeft hij het soms wel. Ik leg het op het wisselen van zijn tandjes. Maar dat weet ik ook niet zeker. Ervaringen hier?
Ja, van wisselen kunnen ze ook gaan kwijlen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door