Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3264790
Gisteren de uitslag gehad van de urinekweek. Er zitten geen bacteriën meer in. De DA moet mij nog terugbellen om nog even te overleggen. Maar de vorige keer zei ze al dat we het misschien eens even aan moeten kijken zonder AB of medicijnen.
Het gaat redelijk met hem. Ik blijf doorgaan met de cranberry en het zilverwater. Sinds gisteren krijgt hij curcuma er bij want zijn wratjes aan zijn poten vervelen hem behoorlijk. Dusdanig dat hij een sokje draagt omdat hij het anders tot bloedens toe open vreet.
Met pijnstilling voor nu ff gestopt en dat lijkt ook goed te gaan.
Het enige wat blimft is het plekje op zijn pielemoos. Het is niet echt meer kapot maar er lijken nog steeds 2 onderhuidse bultjes te zitten en de huid is schraal en nog steeds een beetje rood. Ik smeer het continu in met vette zalf maar het veranderd niet.
Ik weet niet of ik hem er een plezier mee zou doe om daar een afkrabsel te laten maken want dan begint het gedonder van voren af aan.
#3264942
tt-tjes schreef:Gisteren de uitslag gehad van de urinekweek. Er zitten geen bacteriën meer in. De DA moet mij nog terugbellen om nog even te overleggen. Maar de vorige keer zei ze al dat we het misschien eens even aan moeten kijken zonder AB of medicijnen.
Het gaat redelijk met hem. Ik blijf doorgaan met de cranberry en het zilverwater. Sinds gisteren krijgt hij curcuma er bij want zijn wratjes aan zijn poten vervelen hem behoorlijk. Dusdanig dat hij een sokje draagt omdat hij het anders tot bloedens toe open vreet.
Met pijnstilling voor nu ff gestopt en dat lijkt ook goed te gaan.
Het enige wat blimft is het plekje op zijn pielemoos. Het is niet echt meer kapot maar er lijken nog steeds 2 onderhuidse bultjes te zitten en de huid is schraal en nog steeds een beetje rood. Ik smeer het continu in met vette zalf maar het veranderd niet.
Ik weet niet of ik hem er een plezier mee zou doe om daar een afkrabsel te laten maken want dan begint het gedonder van voren af aan.
Wat doet curcuma hiervoor?
#3266169
Dat is ontstekingremmend. Maar inmiddels zijn de wratten verwijderd en zijn waarschijnlijk geen wratten. Niet echt handig om een hond te hebben met hechtingen in allebei de poten en een puppenmans die het verband er af wil halen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door