Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3243564
Het lijkt iets beter te gaan, sinds gisteravond is de koorts niet meer boven de 39 geweest, hopelijk zet dit door en begint de convenia te werken. Hij heeft ook al 2x weer gewoon gegeten. Ik durf niet te optimistisch te zijn. Wel heb ik hem phytonics gastri comp gegeven omdat hij toch wel misselijk is, waarschijnlijk ook van het niet goed eten en de pijn.
Hopelijk komen de uitslagen vlug.
#3243850
Gisteravond belde de DA met de uitslag van het miltbiopt. Er zijn geen aanwijzigingen voor een tumor. :D
Blijkbaar hebben oudere honden wel vaker een vlek op de milt. Maar voor nu is dit een goed bericht.

Andere uitslagen heb ik nog niet. Vanmorgen had Balou 37.3, dus nog steeds koortsvrij.

Gisteravond heeft hij een healing gehad van Noesja Koster, en haar mail bevestigde wat ik dacht (ze had geen informatie van mij gekregen). Ze voelde pijn in zijn bekkenstreek, ter hoogte van zijn nieren en dat trekt door over zijn rug naar zijn achterpoten (zijn achterpoten trillen heel erg, vooral na poepen). En een zeurderige pijn in zijn rug.
Balou heeft vorig jaar de HP operatie gehad waarbij zijn bekkenbodemspieren omhoog getrokken zijn dus misschien dat het daar aan ligt. Ik ben nu op zoek naar een goede osteopaat bij mij in de buurt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3243854
oo wat een goed nieuws, koortsvrij en geen enge tumor :D :D :D
Pfff wat een vakantie voor jullie :( Maar goed nu wel weer lekker aan de beterende hand en dat is natuurlijk een hele opluchting al :)
#3243866
Wat bijzonder dat Noesja precies aan kon geven waar en wat er pijn doet bij Balou, zonder voorafgaande informatie.
Fijn dat je bevestiging hebt gekregen en zeker dat de koorts nog steeds weg is!

Ik ben erg tevreden over Aike Kraaijenvanger (osteopaat). Ze komt ook aan huis.
Ik durf alleen niet te zeggen of ze in Noord Brabant komt.
Het is echt een fijne vrouw, heel rustig en lief voor de hond.
#3243869
Kaio schreef:oo wat een goed nieuws, koortsvrij en geen enge tumor :D :D :D
Pfff wat een vakantie voor jullie :( Maar goed nu wel weer lekker aan de beterende hand en dat is natuurlijk een hele opluchting al :)
Hier sluit ik mij helemaal bij aan! :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door