Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3248456
Lazy Garfield schreef:Zie je daar tegenop omdat de dierenartsen op het eiland niet zo goed zijn?
Het is een hele kleine ingreep hoor, de volgende dag lopen ze weer!
Niet als je zo'n slager rond hebt lopen. Het is een buikoperatie hoor. Behoorlijk heftig.

Aan TS: kun je niet naar een ander eiland daarvoor, naar die NL dierenarts?
#3248493
Lizzy schreef:Niet als je zo'n slager rond hebt lopen. Het is een buikoperatie hoor. Behoorlijk heftig.

Aan TS: kun je niet naar een ander eiland daarvoor, naar die NL dierenarts?
Of die NL arts naar het eiland laten komen als de honden niet van het eiland mogen? Als er zoveel honden een behandeling moeten ondergaan, is het financieel misschien nog te doen om die NL arts over te laten komen.
Succes.
#3248552
Als je elders woont gelden er andere regels.
De honden mogen het eiland niet af, dus ben je aangewezen op de daar aanwezige arts.
Het zal wel goed komen, geen paniek voor de tijd.
Waarschijnlijk wordt de dame nu nog niet loops, dat zal niet aan de orde zijn.
Alles kan, maar verwacht het niet.
Rustig aan maar.
Moeten de puppen al vroeg worden gecastreerd, ik neem aan, dat ze geen bevruchtingen willen, dus dan zal het antwoord wel ja zijn.
Lastig allemaal.

Hanny
#3251699
Bedankt voor alle reacties en het mee denken weer!

het lijkt erop dat mn teefje ¨loops lijkt te zijn¨zonder bloed..... ik heb een dag bloed gezien wat nu al zon 8 dagen geleden is. de pups zijn nu 11 weken.
haar tepels zijn nog niet helemaal terug. alle voorste tepels al wel redelijk, de achterste vier zijn nog behoorlijk lange theezakjes.

het maakt niet uit wat voor ingreep het is, allen wat hier via de da moet vind ik al minder... ik ga inderdaad meteen contact zoeken met de nl dierenarts op het andere eiland. als ze hier over een paar maanden nog is, dan lijkt het me een geweldig idee dat ik haar over laat komen naar dit eiland en dat zij mn beide honden castreren.

als ze echt tekenen van loopsheid laat zien , word mn reu meteen al gecastreerd.(ondanks mijn man het daar niet mee eens is.)
maar ga echt geen risicos meer nemen, de gezondheid van mn teefje gaat echt boven alles! en dus geen pups meer voor haar!:)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door