Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door inni
#3216532
Hopelijk had hij (en jullie een rustige nacht. wat zielig zeg. Ik ben met Berre ooit 's morgens vroeg in spoed naar de da gereden. Berre was achter in de gang terwijl ik in de keuken aan het werk was en plots hoor ik een soort schreeuw, kreun. Ik snel naar ginder en vind Berre, rillend en nog wat na kreunend weggedoken in de douche. Hij begon te braken, kreeg diarree, wilde niet eten,,,,,bleef braken en rillen...... De da kon niks vinden, hij jankte voor iedere aanraking maar nergens echt meer dan op andere plekken.. Terug thuis bleek hij al de dood voor het inox vuilbakje wat in de badkamer staat. Hij lijkt te zijn geschrokken toen hij er voorbij liep, van het glimmen, of lichtflitsen ????? na een dag was hij beter maar wel nooit dikke vriend geworden met de vuilbak.
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3216550
Hopelijk doet de injectie zn werk en is de nacht goedgegaan. Hoe is het met jou? Al je spieren zul je ook wel voelen inmiddels.
Misschien kun je een bach remedie laten samenstellen, om hem te helpen de traumatische gebeurtenis te verwerken.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216586
Hij gaat goed! Hij loopt nog voorzichtig en weinig maar zonder pijnstillers. Wel traumeel (gel en inwendig).
Hij geeft niet meer steeds over dus dat is fijn!
Door Lizzy
#3216594
Hope schreef:Hij gaat goed! Hij loopt nog voorzichtig en weinig maar zonder pijnstillers. Wel traumeel (gel en inwendig).
Hij geeft niet meer steeds over dus dat is fijn!
Oh super! Blij voor jullie :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216678
Nelson gaat aardig. Ik heb hem vandaag gewassen en dat vond hij fijn. Dat warme water op zijn spieren heeft hem goed gedaan. Hij mankt nog steeds wat maar heeft ook die bloeduitstorting nog. Die wordt maar langzaam beter :-\

Ik heb goed spierpijn. Ik had Nelson aan een leren lijn, zonder elastiek ertussen, aan een heupgordel. Dat gaf een beste klap toen daar ineens 60 kilo op dook en ik mag van een wonder spreken dat ik niet gevallen ben. Een blauwe plek en een beurse heup dus maar ik mag niet klagen. De wonden op mijn hand genezen prima. Ik maak het in de avond nog even flink schoon door in soda te zitten maar ik verwacht geen gekke dingen (klopt heul hard af nu, ik krijg de laatste tijd namelijk alleen maar gekke dingen ;D )
Mijn hart gedraagd zich niet anders dan de afgelopen week, dus ook daar mag ik niet over klagen. Als die klachten echt alleen door stress zou zijn geweest was het nu toch wel stuk gegaan zou je denken :-X

Al met al bekomen we rustig van de schrik!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3216713
Pfff, verschrikkelijk. .
En om je te troosten, Jacy is wel 10 keer aangevallen voor wij iets van gedragsverandering gingen merken, dus Nelson komt er vast weer bovenop
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3216746
He bah, wat vervelend allemaal!!

Ik hoop dat jullie snel opknappen! Zoiets heeft tijd nodig... Het moet allemaal zakken en een plaatsje krijgen he!?

Helpt een warme deken voor Nelson en een kruik o.i.d. voor jou misschien om de spierpijn te verzachten?
(beetje raar omdat het nu zo warm is, maar ik denk dat het wel kan helpen ;))

Ik gun je rust en vooral veel fijne momenten samen met Nelson!
Beterschap. :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door