Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ingeborg58
#3195143
Holy moly,50kg van mn schouders af! GEEN TUMOREN!! :)
We denken nu aan een ernstige maag/darm onsteking waarbij toch wel iets van bloedverlies gepaard gaat.
Veertien dagen prednison en cortisonen pillen,dan weer opnieuw bloedonderzoek.
Hij mag/moet eten wat hij wil,al is het slagroom taart. Eten is nu de hoofdzaak.

@ Lizzy,als je het interressant vindt kan ik hier de bloedwaarde plaatsen.
De dierenarts heeft ze door gemaild.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3195144
Ingeborg58 schreef:Holy moly,50kg van mn schouders af! GEEN TUMOREN!! :)
We denken nu aan een ernstige maag/darm onsteking waarbij toch wel iets van bloedverlies gepaard gaat.
Veertien dagen prednison en cortisonen pillen,dan weer opnieuw bloedonderzoek.
Hij mag/moet eten wat hij wil,al is het slagroom taart. Eten is nu de hoofdzaak.

@ Lizzy,als je het interressant vindt kan ik hier de bloedwaarde plaatsen.
De dierenarts heeft ze door gemaild.
Pffff, gelukkig zeg!
Wat zul jij in spanning hebben gezeten.
#3195156
Dat is voor nu goed nieuws. Hoewel ik de klachten er niet echt mee kan verenigen. Maar goed. Met prednison gaat hij wel eten, geen probleem. Maar wat ellen ook al zegt...als er dan een vette maag/darminfectie zou zitten zou ik toch niet alles geven "wat hij wil". Jammer dat ze er na uitgebreid bloedonderzoek, foto en echo er niet meer uit kunnen halen dan "we denken aan".
#3195159
me and my boys schreef:gelukkig geen tumoren...
maar eten wat ie 'wil' met een heftige maag en darm ontsteking?
zal daar echt wel mee uitkijken...eten is belangrijk hoor maar met een vette ontsteking is toch uitkijken....
Ja dat klopt ook wel hoor,die slagroomtaart was ook maar bij wijze van spreken natuurlijk.
Maar hij moet wel aankomen,dat is erg belangrijk.
#3195160
Angelique schreef:Dat is voor nu goed nieuws. Hoewel ik de klachten er niet echt mee kan verenigen. Maar goed. Met prednison gaat hij wel eten, geen probleem. Maar wat ellen ook al zegt...als er dan een vette maag/darminfectie zou zitten zou ik toch niet alles geven "wat hij wil". Jammer dat ze er na uitgebreid bloedonderzoek, foto en echo er niet meer uit kunnen halen dan "we denken aan".
De dierenarts was er echt wel vrij zeker van maar geeft natuurlijk geen garantie.
In elk geval zijn er geen zichtbare tumoten of afwijkingen te zien,en dat is op zich wel goed nieuws
Door Lizzy
#3195167
Ingeborg58 schreef:Holy moly,50kg van mn schouders af! GEEN TUMOREN!! :)
We denken nu aan een ernstige maag/darm onsteking waarbij toch wel iets van bloedverlies gepaard gaat.
Veertien dagen prednison en cortisonen pillen,dan weer opnieuw bloedonderzoek.
Hij mag/moet eten wat hij wil,al is het slagroom taart. Eten is nu de hoofdzaak.

@ Lizzy,als je het interressant vindt kan ik hier de bloedwaarde plaatsen.
De dierenarts heeft ze door gemaild.
Wat fijn om te lezen dat er geen tumoren zijn gevonden met deze onderzoeken.

Ja, als het niet teveel moeite is: heel graag!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door