Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3195361
Ik werd om tien over elf al gebeld dat ik heb op kon halen. Meneertje was klaar, werd wakker en zette het op een loeien. Nou ik kan je vertellen dat een teckel met een diepe borstkas kabaal voor 10 kan maken. Ik om de parkeerplaats bij de praktijk oprijden en hij gaat over in piepen..... ::) ::)

Nu ligt hij in zijn mandje uit te slapen. Heb hem een kussentje onder zijn pootje gelegd, lijkt toch makkelijker te liggen.

Het hele teentje inclusief kussentje is verwijderd. Vrijdag wondcontrole en vanaf nu afwachten hoe het herstel gaat en wanneer hij het weer goed belasten kan.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3195374
Narcose denk ik eigenlijk niet eens zo over na.... Ik vind het wel heel erg naar om erbij te zijn als hij onder narcose wordt gebracht, maar no way dat ik hem of Joris alleen laat als ze onder narcose moeten. DA gaf aan dat er honden zijn die reageren op de intraveneuze naald, maar daar geeft Joep niets om. Ze hebben ook nog even zijn tandjes een beetje schoon gekrabd, hoewel ze aangaven dat er niet echt veel schoon te maken viel (en dat voor een bijna 12 jarige..., hoe zou dat nou komen??). Dus voorlopig kan meneertje Joep er wel weer tegen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door