Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Siberienne
#3206076
Syrae schreef:Ik maak dus wel degelijk de bijkeuken schoon met chloorbleek en dwijl met een dopje bleek in het water de vloer nadat bolke heeft gegeten, vooral voer met nog darmen. Dit om een mogelijke wormen infectie bij de kids te voorkomen (en chloor verdampt mooi dus laat geen residu achter op de vloer die niet goed is voor de hond)
Bolke eet in de bijkeuken.


Dat lijkt me zeer nuttig en verstandig.
#3206241
Hèhè wat fijn dat het goed gaat met je mannetje....en dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Geniet van Spot en z'n broer. Ik duim dat het goed blijft gaan. Mooie beelden van jullie vakantie hoor. (mijn zus vertrekt morgen alweer richting Noorwegen, zij komen aan in Lindesnes en moeten dan nog een 60km rijden meen ik.)
Door Siberienne
#3206288
inni schreef:Hèhè wat fijn dat het goed gaat met je mannetje....en dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Geniet van Spot en z'n broer. Ik duim dat het goed blijft gaan. Mooie beelden van jullie vakantie hoor. (mijn zus vertrekt morgen alweer richting Noorwegen, zij komen aan in Lindesnes en moeten dan nog een 60km rijden meen ik.)
Ik ook ;) daarom houd ik het echt nog wel simpel met eten, voorzichtig aan proberen of er toch dingen zijn die hij niet goed verdraagt.
Noorwegen is zoooo mooi, zonder mijn jaarlijkse dosis ben ik echt ongelukkig ;) . Wij zaten op een een kleine 300 km van Oslo. Maar zelfs vlakbij Oslo is het al prachtig!
#3206309
Siberienne schreef:Ik ook ;) daarom houd ik het echt nog wel simpel met eten, voorzichtig aan proberen of er toch dingen zijn die hij niet goed verdraagt.
Noorwegen is zoooo mooi, zonder mijn jaarlijkse dosis ben ik echt ongelukkig ;) . Wij zaten op een een kleine 300 km van Oslo. Maar zelfs vlakbij Oslo is het al prachtig!

Jullie zitten dus 300km boven Oslo, zij er 300 onder ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door