Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Red_Hunter
#3184103
Bedankt iedereen. Het is allemaal zo snel gegaan en soms nog even niet te bevatten. Onze andere hond Harmony is ook nog aan het zoeken. Zij is nooit alleen geweest. Ireen is 9,5 jaar geworden. Veel te jong.

We zijn in 3 jaar tijd van 3 naar 1 hond gegaan.
Door enya13
#3184120
heel herkenbaar, ik ben ook in 2 jaar van 3 naar 1 hond gegaan. het hondje dat ik nu nog heb was het zusje van de in juli plotseling overleden hond. nooit een dag zonder elkaar geweest. zij is nu ruim 13 1/2 en nog steeds niet de oude.
ze waren erg close. ik denk niet dat ik haar blij maak met een nieuwe hond nu. [zeker weten doe je het natuurlijk nooit]
hoe oud is harmony? mss maak je haar wel blij met een andere hond in de toekomst.
sterkte ermee!
Door Red_Hunter
#3184129
Harmony is 7,5 jaar. In de toekomst komt er vast wel weer een hond bij. Het is nog heel vers dus ik kijk nog wel hoe het gaat over een paar weken.
Ze ligt verder wel lekker te slapen, alleen als ze thuis komt zoekt ze even. We hebben Ireen na het inslapen nog een nachtje thuis gehad. Ze heeft dus goed afscheid kunnen nemen. Na het overlijden van mijn reu hadden we dit niet gedaan en toen heeft Ireen 3 dagen liggen trillen op de bank. Daarna was het over en ging het leven gewoon verder. Bij Harmony heb ik toen weinig gemerkt.
Door frodo quin
#3184152
Wat verschrikkelijk! Het is erg dat ze al langer pijn moet gehad hebben en dat niet liet zien, maar langs de andere kant als ze nog liep te spelen zal ze ondanks de pijn er wel nog zin in hebben gehad. Heel veel sterkte :(
Door Lil
#3184173
Het is bij iedere hond verschillend. Boris is ruim 9 jaar alleen geweest toen Cay kwam. Toen na bijna 4 jaar Cay opeens wegviel ging het alleen ok, maar zag ik hem enorm genieten van honds contact. Dus met 12,5 jaar heb ik Jones gekregen en hoewel oud en gebrekkig vond hij dat enorm fijn. Door vervelende omstandigheden kwam er met
14 jarige leeftijd Kimba bij. Ok zij was bekend van twee keer per week een paar uurtjes bij elkaar zijn. Maar hij vond het geweldig om andere honden om hem heen te hebben op zijn hoge leeftijd. Zocht echt bescherming en gezelschap bij de anderen.

Ik zou dus heel goed kijken naar wat je hond je aangeeft.
Sterkte, want het is heel moeilijk.
Ik vond het ook heel moeilijk om voor mijn doen snel een Jones te nemen, maar het hielp mij ook weer met verwerken gek genoeg.
Gewoon open kijken wat er zich voordoet, want meestal loopt alles zoals het lopen moet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door