Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#359395
Sjeeses wat een HEEEEEERLIJK nieuws!!! Ik ben ZO blij voor je!!! YES! YES!

Je mag solidago overigens iedere dag geven, voor altijd! (hoeft misschien niet maar mag dus wel).

He heerlijk, wat een goed nieuws!
Door Audrina
#359879
Lizzy schreef: Je mag solidago overigens iedere dag geven, voor altijd! (hoeft misschien niet maar mag dus wel).
Treedt er dan eigenlijk geen gewenning op na verloop van tijd? Dat het minder goed zijn werk gaat doen zeg maar?


En ik vind het echt onwijs tof dat mensen hier altijd zo blij voor je zijn bij goed nieuws. :) :-*
Door Lizzy
#359882
Audrina schreef: Treedt er dan eigenlijk geen gewenning op na verloop van tijd? Dat het minder goed zijn werk gaat doen zeg maar?


En ik vind het echt onwijs tof dat mensen hier altijd zo blij voor je zijn bij goed nieuws. :) :-*
Het is toch ook fantastisch als blijkt dat iemands lieveling weer in orde is!!

Ik dacht ook dat je Solidago niet aan de lopende band moest geven, maar laatst reageerde Tannetje daarop in een topic dat het zeker wel altijd gegeven mag worden. Ik zoek het topic even op!
Door Peet
#359888
Volgens mij mag je Solidago blijvend geven hoor, kijk maar naar de nierpatienten, die hebben het blijvend nodig en dat geeft geen problemen oid.

Maar het moet natuurlijk wel nodig zijn: als Tess op een gegeven moment voldoende "gespoeld" is, zou je kunnen stoppen. Kwestie van aankijken dus..... ;)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#359905
Gefeliciteerd! Ik dacht het wel. Als er hele rare bloeduitslagen zijn dan ligt het meestal aan de bepaling.

Solidago voor nierpatienten moet je blijven geven maar als reinigingskuur zou ik wel stoppen.
Door Audrina
#359906
Okidoki, als het flesje leeg is stoppen we er mee. Thanks. :)

Tess d'r huid is een goede graadmeter, zodra ze weer gaat stinken wordt het weer tijd voor een kuurtje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door